Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internet-abo Belcentrale geeft 20 procent korting

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internetabonnementen Belcentrale belooft 20 procent korting voor KPN/XS4all overstappers Abonnees van KPN en XS4ALL zien zich geconfronteerd met een forse prijsverhoging. De nieuwe prijzen gelden niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook bestaande abonnees. Prijsverhoging XS4ALL gaat binnenkort verdwijnen als zelfstandig label. Klanten van de provider gaan vanaf 4 juni…

Lees meer ›

Kies voor het beter alternatief: VoIP

Over een paar maanden is het eindelijk zover. Dan is de dienst ISDN er niet meer. Maakt u met uw bedrijf nog gebruik van het verouderde netwerk ISDN? Dan moet u vanaf zondag 1 september 2019 overgestapt op een alternatief. Kies voor het betere alternatief: VoIP. Hoewel 1 september nog ver weg lijkt, komt het…

Lees meer ›

Potje tafelvoetbal tijdens de pauze?

Speel jij graag de nieuwste versie van FIFA op de Playstation? Ga jij graag de stad in of wil jij een legendarische karaokeavond beleven? Of speel je liever een potje tafelvoetbal? Het kan allemaal als je stage loopt bij Belcentrale, in hartje Rotterdam. We hebben voor september drie stageplaatsen beschikbaar: eentje voor HRM, communicatie en…

Lees meer ›

Uw belplan herstellen

Uw belplan herstellen

Er staat weer een tutorial voor u klaar. U leert hoe u uw belplan kunt herstellen via uw persoonlijke control panel. Log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘Centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummers’ staan. Klik daarna op een extensie. Mijn Belcentrale Dit is uw persoonlijke control panel waar u zelf uw…

Lees meer ›

Wacht niet tot september met overstappen

KPN heeft aangekondigd dat per 1 september 2019 alle enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN niet meer beschikbaar zijn voor klanten van KPN en van KPN Wholesale. Dit betekent dat bijna iedereen die nog via ISDN of analoge lijnen belt of faxt en andere diensten heeft lopen per 1 september 2019 geen werkende lijn…

Lees meer ›

De zekerheid van snelle en professionele service op maat

Altijd bereikbaar zijn, bellen en gebeld worden. Of de hele dag internet op kantoor. Eigenlijk is dat de gewoonste zaak van de wereld, toch? Totdat u niet meer bereikbaar bent. Niets meer werkt. Dan wilt u verzekerd zijn van een snelle en professionele service op maat. Daarom biedt Belcentrale een servicecontract aan. Servicecontract Het servicecontract…

Lees meer ›

Zo stelt u openingstijden in voor de vrije dagen periode

Inmiddels hebben we Pasen en Koningsdag gehad, maar er komt nog een lang weekend met Hemelvaart en een Pinksterweekend van drie dagen. Veel mensen koppelen er nog een paar extra dagen aan vast. Staat de telefoon op uw bureau dan gewoon weer te rinkelen? Vergeet dan niet om uw belplan aan te passen zodat u…

Lees meer ›

Een voicemailbericht uploaden

We hebben weer een tutorial over voicemail voor u klaar staan. U leert hoe u een voicemailbericht kunt uploaden. Ga naar de website en log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummers’ staan. Klik op de extensie dat u wilt wijzigen. Uw persoonlijke control panel U kunt…

Lees meer ›

ISDN stopt per september, maar veel bedrijven zijn er niet klaar voor

Aankomende september zal het gedaan zijn met de verbinding van ISDN die al jarenlang toegang biedt tot internet en telefonie. Het inmiddels zwaar verouderde ISDN zal dan voorgoed verleden tijd worden. Naar schatting blijkt dat 50.000 bedrijven niet bereikbaar zijn per september en dit heeft grote consequenties. ISDN stopt, wat gaat er veranderen? ISDN bestaat…

Lees meer ›

Jamin Lijnbaan en Belcentrale paaseitjes

Belcentrale deelt paaseitjes uit

Nog een paar dagen, dan is het zover: zondag 21 en maandag 22 april is het Pasen, de tijd van chocolade eitjes, paashazen en brunches met familie. Belcentrale geeft elk jaar een paascadeau aan haar medewerkers. Voor dit jaar is er een bestelling geplaatst voor alle 140 medewerkers van Belcentrale bij Jamin Lijnbaan Rotterdam, één…

Lees meer ›