Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internet-abo Belcentrale geeft 20 procent korting

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internetabonnementen Belcentrale belooft 20 procent korting voor KPN/XS4all overstappers Abonnees van KPN en XS4ALL zien zich geconfronteerd met een forse prijsverhoging. De nieuwe prijzen gelden niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook bestaande abonnees. Prijsverhoging XS4ALL gaat binnenkort verdwijnen als zelfstandig label. Klanten van de provider gaan vanaf 4 juni…

Lees meer ›

Belcentrale deelt paaseitjes uit

Nog een paar dagen, dan is het zover: zondag 21 en maandag 22 april is het Pasen, de tijd van chocolade eitjes, paashazen en brunches met familie. Belcentrale geeft elk jaar een paascadeau aan haar medewerkers. Voor dit jaar is er een bestelling geplaatst voor alle 140 medewerkers van Belcentrale bij Jamin Lijnbaan Rotterdam, één…

Lees meer ›

Europese Commissie: geen enkel bewijs voor onethisch gebruik Kaspersky producten

De Europese Commissie heeft geen bewijs voor onethisch gebruik van Kaspersky Lab producten. Dit blijkt het uit een document van de EC waarmee het antivirussoftwarebedrijf Kasperksy zelf naar buiten is gekomen. De verklaring is een reactie is op het verzoek van Gerolf Annemand, lid van het Europese Parlement, in maart 2019. Dit was naar aanleiding…

Lees meer ›

Tutorial telefoonnummer blokkeren

Nummer blokkeren via uw control panel

We hebben weer een tutorial voor u klaar staan. U leert hoe u een nummer kunt blokkeren via uw Control Panel. Log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘Centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummers’ staan. C Mijn Belcentrale Uw persoonlijke control panel ‘Mijn Belcentrale’. Hier kunt u zelf uw telefonie-oplossing beheren en…

Lees meer ›

Belcentrale kijkt terug op geslaagde franchise week

ROTTERDAM – De 8e editie van De FranchiseFormules Netwerkmiddag en de 16e editie van franchisebeurs Onderneem ’t zitten er weer op. Coert Coomans, directeur van Belcentrale: “We hebben elkaar volop mogen inspireren, informatie mogen aanreiken en bovenal elkaar een kijkje in de toekomst geven. Het was een zeer inspirerende week geweest en we kunnen terugblikken…

Lees meer ›

Efficiënt werken met Skype for Business

Altijd en overal bellen, chatten en vergaderen zonder dat u aanwezig hoeft te zijn op kantoor. Tegenwoordig zijn we flexibel en werken we op kantoor, vanuit huis of onderweg. Ook werken we op verschillende apparaten zoals een desktop, een laptop, tablet of smartphone. Maar hierdoor ligt inefficiëntie op de loer. Skype for Business is dé…

Lees meer ›

Youtube tutorials

Wilt u een voicemail bericht uploaden maar  weet u niet hoe het moet? Of wilt u uw caller ID aanpassen? Belcentrale laat het zien met gloednieuwe tutorials op haar Youtube pagina. We vertellen onder andere hoe u een voicemail af kunt luisteren, extensie doorschakelen of IP adres kunt Whitelisten. Onze supportafdeling krijgt veel vragen over…

Lees meer ›

KPN stopt met ISDN, is uw organisatie al overgestapt?

KPN heeft aangegeven te stoppen met ISDN. Twintig jaar geleden was ISDN dé manier wat betreft bereikbaarheid voor bedrijven. Tegenwoordig wordt ISDN steeds minder gebruikt en zijn er goedkopere technieken zoals VoIP. Het uitfaseren van ISDN is in volle gang. Maar er zijn nog steeds organisaties die nog niet over zijn gestapt en dat heeft…

Lees meer ›

KPN gaat Belcentrale onjuiste facturen terugbetalen

Belcentrale is een KPN Wholesale partner en neemt exclusief telefonie diensten bij KPN af. Bij onderzoek is gebleken dat KPN in ieder geval sinds 12 juli 2017 te veel in rekening heeft gebracht bij Belcentrale. KPN betwist dat haar rekenmethode niet zou deugen. De zaak is aangekaart bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en…

Lees meer ›