Interactie heeft de keuze gemaakt voor Belcentrale. Dit organisatie bureau belt voor verschillende opdrachtgevers, de oplossingen van Belcentrale maakt het voor hen mogelijk deze belkosten heel makkelijk aan de juiste klant te koppelen. Verder levert Belcentrale ook verschillende inkomende nummers voor de verschillende klanten.

Op alle 34 werkplekken van Interactie wordt gebruik gemaakt van Polycom apparatuur, het bedrijf kies hier mee voor de top op telefonie gebied. De geluidskwaliteit van deze toestellen is superieur aan alle andere te verkrijgen producten voor sip telefonie. Met name de ip6000 conference module blijkt een uitkomst.

Niet alleen telefonie verkeer wordt door Belcentrale afgehandeld, ook de faxen voor interactie lopen via onze fax server. Verder heeft interactie ook de mogelijkheid om gesprekken op de server op te nemen middels de recording module.

Interactie heeft door te kiezen voor de managed pbx geen dure investering hoeven doen in een uitgebreide telefooncentrale, maar vindt alle functies die zij nodig hebben in de managed pbx terug.

 

Facebook Twitter Google+ LinkedIn