CarrierWeb biedt een geavanceerd communicatie- en volgsysteem voor trucks, trailers, bestelauto’s en containers. CarrierWeb is wereldwijd actief en heeft dan ook meerdere vestigingen buiten Nederland. Voor de locatie in Eindhoven waren zij op zoek naar een betrouwbare leverancier voor hosted telefonie oplossingen. CarrierWeb kwam zo bij Belcentrale terecht en in dit zelfde jaar heeft Belcentrale de hosted telefonie oplossing geïmplementeerd. Doormiddel van een IVR en Queue worden alle gesprekken naar de juiste afdelingen gerouteerd. Ook de in meerdere talen ingesproken teksten zijn door Belcentrale geleverd.

CarrierWeb heeft 2 IVR’s (keuzemenu’s) waarin de beller een keuze kan maken tussen de Nederlands en Engels taal.
Daarna kiest de beller voor de juiste afdeling. Vervolgens komt de beller in één van de zes Queue’s (wachtrijen) terecht alvorens hij/zij door de juiste persoon te woord zal worden gestaan;

Nederlands:

  • Queue Financiële Administratie
  • Queue Service Desk
  • Queue Overige Vragen

Engels:

  • Queue Financial Department
  • Queue Service desk
  • Queue Remaining Questions

’s Avonds schakelt het systeem automatisch naar een ander plan.

De beller krijgt eerst de melding dat het bedrijf gesloten is en daarna kan men voor spoedgevallen kiezen om door te worden verbonden met het noodnummer.
Alternatief krijgt de beller de optie om de voice-mail in te spreken.

Belcentrale, de MKB VoIP specialist van Nederland, speelt op haar eigen wijze in op de unieke en specifieke bedrijfssituatie van haar klanten. Als geen ander begrijpt Belcentrale dat zaken doen mensenwerk is, waarin individuele wensen, aspiraties en motivaties een cruciale rol spelen.

CarrierWeb:

  • Altijd online, iedere minuut status updates
  • Via Internet
  • Onbeperkte communicatie
  • Gebruiksvriendelijk, voor chauffeur en planning
  • Complete oplossing, modulair op te bouwen