Op woensdagmiddag 11 mei organiseerde De Nederlandse StartersUnie de Startersdag in het stadion van ADO Den Haag. De Startersdag is een dag speciaal voor reeds gestarte ondernemers (1-3 jaar) en oriënterende starters. De startersUni nodigde Belcentrale uit om de aanwezige ondernemers kennis te laten maken met de voordelen van de nieuwe generatie telefonie oplossingen.

Zo heeft Alexander Dekker van Belcentrale, zijn ervaring uit de doeken gedaan en sprak recht uit zijn hart over zijn grote passie; Unified Communication oplossingen die ondernemers in staat stelt efficiënter te werken.

“We communiceren steeds meer, steeds vaker en steeds sneller. Daarvoor worden, naast de telefoon en e-mail, bijvoorbeeld ook SMS, Twitter, Facebook, chatprogramma’s en voice mail gebruikt. Kortom, we maken hierbij gebruik van diverse platformen. Wie een zogenaamd multi-channel platform in zijn organisatie introduceert, doet dit waarschijnlijk omdat hij van mening is dat hiermee het mobiel werken beter mogelijk wordt gemaakt en de arbeidsproductiviteit erdoor toe kan nemen. En dat is een juiste veronderstelling!”

Kortom, een Unified Communications oplossing is als een slimme tolk tussen de diverse “computer-based” en “niet-computer-based” communicatie platformen binnen een organisatie. Het kan automatisch, afhankelijk van enkele randvoorwaarden, de juiste communicatievorm kiezen zodat de communicatie tussen mensen, tussen mens en apparaat en apparaten zo efficiënt mogelijk kan plaatsvinden. Een ontwikkeling waarvan wij verwachten dat dit in de komende drie jaar gemeengoed wordt.”

Kirti Bisesar van Belcentrale heeft de enthousiaste starters concreet geadviseerd welke oplossing het meeste resultaat zou effectueren in hun specifieke geval. De bezoekers van het evenement kwamen uit alle branches en laten zich ondanks de effecten van de een recessie niet uit het veld slaan door het negatieve sentiment: “Waarom is iedereen zo somber? Juist in deze tijden zitten mensen te wachten op innovatieve oplossingen!”Aldus dhr. Van Vlissingen in gesprek met Kirti!

Over Belcentrale

Meer dan zes jaar ervaring in IP communicatie. Belcentrale, de MKB VoIP specialist van Nederland, speelt op haar eigen wijze in op de unieke en specifieke bedrijfssituatie van haar klanten. Als geen ander begrijpt Belcentrale dat zaken doen mensenwerk is, waarin individuele wensen, aspiraties en motivaties een cruciale rol spelen. Maak vandaag nog een afspraak voor een geheel vrijblijvend advies.

Facebook Twitter Google+ LinkedIn