Belcentrale speelt graag in op de behoeften van haar klanten en biedt u een geweldige kans om uw dienstverlening mee te verbeteren: een Bel-Mij-Nu-plugin voor websites die gemaakt zijn met WordPress.

Bel-Mij-Nu-knop voor WordPress
WordPress is een van de meest populaire Content Management Systemen om websites mee te ontwikkelen en onderhouden. Het stelt gebruikers op ieder niveau in staat om eenvoudig op het web aanwezig te zijn.

Met de Bel-Mij-Nu-plugin van Belcentrale kunt u de bezoekers van uw website direct telefonisch in contact brengen met uw medewerkers. De plugin is flexibel in te stellen, om precies aan de behoeften van uw bedrijf en bezoekers te voldoen. Zo kunt u instellen welke telefoonnummers u toe wilt staan, en kunt u voorkomen dat de plugin buiten kantooruren wordt gebruikt. Daarnaast kunt u de teksten aanpassen, om aan de eigenschappen van uw doelgroep te voldoen.

U kunt de Bel-Mij-Nu-plugin voor WordPress volautomatisch installeren door in het WordPress Dashboard naar ‘Plugins’ te gaan, en daar te zoeken naar de termen ‘Bel-Mij-Nu’ of ‘Belcentrale’. De plugin wordt dan automatisch voor u geïnstalleerd, waarna u in hetzelfde dashboard onder ‘Instellingen’ bij ‘Bel-Mij-Nu-knop’ de instellingen kunt wijzigen.

Om de plugin handmatig te installeren, voor meer informatie over de werking ervan, het vragen om ondersteuning, het bekijken van screenshots, of het geven van feedback op de werking, kunt u ook terecht op de officiële WordPress Plugins website:
http://wordpress.org/extend/plugins/bel-mij-nu-knop/

De Bel-Mij-Nu-plugin werkt aan de hand van de Call-API gegevens van uw PBX-centrale. Hiermee kan uw website de PBX-centrale aansturen en oproepen opstarten. Deze gegevens moet u invullen bij de instellingen van de plugin, om deze werkend te maken. Om de Call-API gegevens aan te vragen, kunt u zich wenden tot onze support-afdeling via het e-mailadres support@belcentrale.nl of het telefoonnummer 088-333 44 46 (optie 2).

Facebook Twitter Google+ LinkedIn