Bij Belcentrale kunnen onze klanten toestellen afnemen die volledig naar hun wens zijn ingesteld. Deze toestellen hebben vele functies die het gebruiksgemak kunnen vergroten. Daarom is er speciaal voor onze klanten aanstaande woensdag 15 oktober 2013 een meeting waarbij de gebruikte toestellen uitgelegd zullen worden. De spreker, Richard Doornheim, is actief bij Belcentrale als dialplan specialist en is expert op het gebied van VoIP telefoons. Dankzij zijn uitleg zult u het optimale uit uw telefoontoestellen kunnen halen.

Daarnaast zult u van onze manager klantvriendelijkheid Sidra Butt een training krijgen op het gebied van klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klanttevredenheid. Hoe kunt u de kwaliteit van uw dienstverlening verhogen en hoe zorgt u er voor dat de servicebeleving van de klant optimaal is? Op deze vragen zult u een antwoord krijgen tijdens de training.

We zullen de ochtend gezellig afsluiten met een lunch bij restaurant Bazar.

We hebben een groot aantal enthousiaste reacties op de uitnodiging ontvangen en zien er naar uit om u op woensdag 15 oktober 2013 om 10.30 uur aan de Westblaak 142 te Rotterdam te ontmoeten.

Tot dan!

Team Belcentrale – Romy

Facebook Twitter Google+ LinkedIn