Wij vinden het belangrijk om dicht bij onze klanten te staan en meer van hen te weten te komen. Daarom zien wij graag het gezicht achter onze klant!

Om dit te bewerkstelligen hebben wij de receptionistenochtend georganiseerd. Wij vinden het leuk om niet alleen contact te houden met degene die over de telefonie gaat, maar ook met de mensen die het meest met de telefoon bezig zijn. Tijdens deze ochtend hebben zij een uitleg gekregen over de telefoons die zij gebruiken. Zo is het voor hen makkelijker geworden om bepaalde functies van hun toestel te gebruiken, waarvan zij niet eens wisten dat die bestond. Daarnaast kregen zij een klantvriendelijkheidstraining. Tijdens deze training werd er onder andere voor hen duidelijk welke soorten klanten er zijn en welk tijdstip het meest geschikt is om een eventuele sale te sluiten.

Na afloop was het tijd voor een gezellige lunch om de hoek, bij restaurant Bazar. Zo konden wij ook wat van de persoonlijke kant van de klanten leren kennen. Al met al was het zeker een geslaagde ochtend, die wij volgende week voor een aantal andere klanten zullen herhalen.

Heeft u interesse om op 22 oktober deze ochtend bij te wonen? Stuur dan een mail naar administratie@belcentrale.nl!

Na afloop gezellig lunchen!

De klantvriendelijkheidstraining wordt gegeven door Sidra

Kevin geeft uitleg over de toestellen