Bellen en gebeld worden, de hele dag internet op kantoor. De gewoonste zaak van de wereld, toch? Totdat het niet meer werkt. Dan wilt u verzekerd zijn van snelle en professionele service op maat. Vanaf nu biedt Belcentrale daarom een servicecontract aan.

Twee smaken

Het servicecontract komt in twee smaken: Basic en Premium. De meeste klanten zullen genoeg hebben aan een basic servicecontract. Hiermee kunt u storingen melden via een noodnummer. De storingen worden tijdens werktijden behandeld. In het onderstaande overzichtje ziet u welke oplostijden we hanteren. U betaalt geen voorrijkosten voor de monteur.

Wilt of moet u te allen tijde bereikbaar zijn, dan is het aan te bevelen om een Premium servicecontract af te sluiten. Het grote verschil met het Basic servicecontract is namelijk dat storingen in dit geval 7 dagen per week, 24 uur per dag worden behandeld. Vanzelfsprekend betaalt u bij het Premium contact ook geen voorrijkosten voor de monteur.

Meer weten

Wilt u meer weten over de verschillen tussen Basic en Premium, neemt u dan contact op met onze klantenservice: 088 333 444 6