Stel u belt nu nog via ISDN. U weet dat ISDN in de loop van 2019 verdwijnt en u bent daarom op zoek naar een alternatief. U heeft overwogen om over te gaan naar ‘mobiel-only’, maar met nog zo’n 15 vaste medewerkers op kantoor is dat eigenlijk helemaal niet handig. We rekenen voor wat voor u de verschillende opties zijn als u overstapt op VoIP van Belcentrale.

Voordelen

Maar eerst nog even een korte opsomming van de voordelen van VoIP:

  • U heeft een ‘hosted telefooncentrale’ in de cloud.
  • U kunt vanaf elke plek met internet (dus eventueel ook via uw mobiele telefoon) via uw telefooncentrale in de cloud bellen.
  • U kunt naar behoeven werkplekken uitbreiden en inkrimpen.
  • Intern belt u altijd gratis via uw eigen telefooncentrale. Ook al zit uw collega in de VS.
  • De cloud-centrale wordt op afstand en zonder dat u ernaar omkijkt ge-update, gemonitord en virusvrij gehouden.
  • U kunt uw telefoniecentrale uitbreiden met fax, conferentiebellen, een wachtrij, een keuzemenu et cetera

Een rekenvoorbeeld

De firma Jansen Pietersen is een Citroën-garage met een vestiging in Den Haag en in Rotterdam. Er zijn in totaal 15 vaste werkplekken met een telefoon, denk hierbij aan twee receptionistes, de directie, de boekhouding, inkoop, de telefoons in de werkplaats en toestellen bij de commerciële jongens.

Jansen Pietersen heeft nu een maandelijkse vaste telefoonfactuur van rond de €300,-
Er wordt gebeld via ISDN.

1 jaar

Als Jansen Pietersen kiest voor een jaarcontract voor cloud-telefonie via Belcentrale, kunnen ze uitgaan van de volgende kosten:

  • Digitaliseringskosten voor omzetten van analoog naar digitaal: €200,-
  • Aanschaf 15 VoIP toestellen: 15 x gemiddeld €70 = €1050
  • Installatiekosten per werkplek: 15 x €20 = €300,-
  • Vast bedrag per maand: gebaseerd op de huidige facturen voor analoge telefonie of telefonie via ISDN inclusief 15% korting: €255,-

Dus bovenop uw vaste maandelijkse kosten* van €270,- bent u eenmalig €1450,- aan opstart- installatie- en digitaliseringskosten kwijt.

3 jaar

Kiest Jansen Pietersen voor een 3-jarig contract, dan zijn de kosten als volgt:

  • Installatiekosten per werkplek: 15 x €20 = €300,-
  • Vast bedrag per maand: gebaseerd op de huidige factuur voor analoge telefonie of telefonie via ISDN min 15% korting.
  • De VoIP-toestellen zijn gratis in bruikleen en Jansen Pietersen betaalt geen €200,- digitaliseringskosten.

Dus bovenop de vaste maandelijkse kosten* van €255,- is de firma Jansen Pietersen slechts €200,- eenmalige kosten aan opstart- installatie- en digitaliseringskosten kwijt.

5 jaar

De goedkoopste optie voor ons garagebedrijf is een 5-jarig contract:

  • Vast bedrag per maand*: gebaseerd op de huidige factuur voor analoge telefonie of telefonie via ISDN min 15%.
  • De VoIP-toestellen worden gratis ter beschikking gesteld (in bruikleen), Jansen Pietersen betaalt geen installatiekosten per werkplek én betaalt geen €200,- digitaliseringskosten.
  • Vaste telefonie: €255,- per maand

* Dit geldt voor vaste en mobiele nummers in Nederland. De klant betaalt nog wel gesprekskosten voor het bellen naar nummers in het buitenland en betaalde servicenummers.

Offerte op maat

Wilt u ook dat we voor uw situatie uitrekenen waar u aan toe bent? Dan kunnen we ook zaken als fax en eventueel internet en pin meenemen in de berekening. Stuur een email met uw situatie aan info@belcentrale.nl en we komen er snel bij u op terug.