In de serie De mensen achter Belcentrale spreken we vandaag al wéér iemand met een enorme hoeveelheid dienstjaren op de teller bij Belcentrale: Jaleesa Leijten. Jaleesa is verantwoordelijk voor de grote klanten en het behandelen van escalaties.

Want, Jaleesa, hoe lang werk jij bij Belcentrale?
Ik werk ondertussen 10 jaar met veel plezier bij Belcentrale.

Waarom heb je destijds voor Belcentrale gekozen?
Ik heb de opleiding Directiesecretaresse gevolgd in 2008 op BBL basis. Belcentrale was daarmee in eerste instantie mijn stageplek. Toen ik mijn stageperiode had afgerond, was er de mogelijkheid om bij Belcentrale in dienst te treden. Gezien de vele doorgroeimogelijkheden en kansen voor persoonlijke ontwikkeling, voelde dit als een uitdaging die ik moest aangrijpen.

Heb je naast je werk nog hobby’s?
Eten! Sushi, sushi en nog eens sushi! En als ik dan nog tijd overheb: goede series kijken, een sauna-avondje pakken of mijn tijd doorbrengen met vrienden of familie.

Waarom zou je mensen aanraden om hier te komen werken?
Belcentrale is een jong en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Door de informele sfeer en korte lijnen is het prettig om samen te werken met je collega’s. Het bedrijf biedt vele mogelijkheden tot ontwikkeling zowel op zakelijk als persoonlijk vlak. Je raakt hier dus nooit uitgeleerd! Door de gemoedelijke sfeer die hier hangt ga ik elke dag met plezier naar het werk!

Hoe ziet je favoriete vakantie eruit?
Een road trip maken door Azie in een Volkswagen T1 bus.

En jouw kantoordag, hoe ga jij van start?
Eigenlijk kom ik net als mijn overbuurvrouw Janice ook niet veel verder dan een broodje pindakaas en een kop thee.