Vandaag laten wij u kennismaken met Karim Bourjila. Karim is werkzaam als Directeur Telecom. Hij is verantwoordelijk voor alle operationele zaken binnen Belcentrale, daardoor is hij betrokken bij elke afdeling binnen het bedrijf. Karim zorgt ervoor dat alle operationele werkzaamheden op elke afdeling zo goed mogelijk functioneert en hij draagt ook zorg over commerciële activiteiten. Hij maakt deel uit het managersteam en heeft dagelijks contact met alle managers. Verder zit hij in het directieoverleg met twee directeur-grootaandeelhouders.

Over Karim

Mijn naam is Karim Bourjila en 26 jaar oud. Ik ben oorspronkelijk geboren in Al Hoceima, Marokko. Al Hoceima ligt in het noorden van Marokko en ligt aan de Middellandse zee. Ik ben er tijdens een vakantie geboren. Vanaf mijn 20e ben ik in Rotterdam gaan wonen en toen ben ik ook begonnen bij Belcentrale als sales medewerker. Dit is inmiddels 6 jaar geleden en sindsdien ben ik uitgegroeid tot Directeur Telecom.

Werken bij Belcentrale

Belcentrale is een groeiend bedrijf met een positieve werksfeer. Er wordt geluisterd naar het personeel. Het is een organisatie waar iedereen zijn steentje bijdraagt en er heerst een leuke familiecultuur. Mijn werkzaamheden zijn erg divers en geen dag is hetzelfde. Op dit moment zijn wij bezig met de uitfasering van de huidige ISDN. Vanaf 1 september 2019 zal het niet meer bestaan en niemand zit te wachten op zorgen. Ik vind het leuk om de zorgen van klanten te ontnemen. Het is ook altijd fijn om waardering te krijgen van klanten. Daarnaast is Belcentrale een echt Rotterdams bedrijf en dat zie je ook in de werkhouding. Als er problemen zijn bij een klant, dan stap ik zelf in de auto om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Na het werk

Dan ga ik meestal iets lekkers eten, languit op de bank liggen om een filmpje te kijken of ik doe wat leuks met gezelschap. Ik voetbal graag en ga ook vaak wat gezelligs doen met vrienden. Wij gaan meestal een drankje doen of gaan ergens uiteten. Mijn favoriete vakantiebestemming is Al Hoceima, Marokko. Het is daar schitterend! Er is daar genoeg te beleven. Je hebt schitterende stranden, lekker weer en heerlijk eten. Ik kan het iedereen aanraden! Zuid-Amerika is niet verkeerd en ik ben twee keer in Brazilië geweest. Dat is ook een mooi vakantieland.

Wat beteken jij voor de klant of de mensen waarmee je samenwerkt?

Het is heel cliché, maar de klant staat centraal. Communicatie is voor mij enorm belangrijk. Het is ook belangrijk voor zowel de klanten als de collega’s waarmee ik werk. Door op de juiste wijze te communiceren behaal je het maximale resultaat. Zo zie je ook niets over het hoofd en kan je goed inspelen op de wensen. Ook klanten zijn mensen (leuk he) en zij willen ook graag gehoord worden op de juiste wijze. Kortom, wat ik beteken voor de klant en collega’s: ik zal er alles aan doen om hun wensen te vervullen. Ik bied niet alleen een luisterend oor, ik voer het uit en ik neem alle zorgen weg. Gelukkig sluit Belcentrale daar precies op aan, want niets is onmogelijk bij Belcentrale!