Onze supportafdeling krijgt veel vragen over de online omgeving van ‘Mijn Belcentrale’. Hier kunt u alle Belcentrale-informatie overzichtelijk bewaren en beheren: facturen, support-tickets, belplan, producten en meer. Dit wordt ook wel ‘Control Panel’ genoemd. Om uw vragen goed te kunnen beantwoorden, hebben we speciaal voor u tutorials gemaakt.

In onze tutorials laten we zien hoe het control panel van Belcentrale werkt. De tutorials gaan onder andere over doorschakelen, het aanmaken van een gebruiker en meer. Op onze social media kanalen worden de tutorials gedeeld. Houd daarom onze Facebook, Twitter en LinkedIn goed in de gaten!

Bekijk ook onze uitgebreide kennisbank

In deze uitgebreide kennisbank vindt u uitleg over het gebruik van telefoons, zowel ‘op papier’ als in video-tutorials. We bieden hulp om zelf kleine storingen op te lossen en we geven informatie over administratieve handelingen die u zelf kunt verrichten. U kunt onder andere artikelen over factuur en betalingen, internet, administratie maar ook over het Control Panel vinden.

Onze Control Panel artikelen

Mocht u liever tekst hebben dan beeld, dan hebben we voor u artikelen klaar staan in onze kennisbank. We hebben een informatieve artikel geschreven over het gebruik van uw voicemail. Vragen zoals ‘hoe kunt u een voicemail instellen’ en ‘hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen’ worden beantwoord. Daarnaast kunt u lezen over de mogelijkheden van een keuzemenu  en een wachtrij.

Toch iemand aan de lijn?

Komt u er niet helemaal uit of kunt u het niet vinden? Bel ons op 088 – 333 444 6, stuur een e-mail naar support@belcentrale.nl of stel uw vraag op onze social media kanalen Twitter en Facebook.