Bij een overstap van uw huidige telecomprovider naar Belcentrale, is het uiteraard wenselijk dat u bereikbaar blijft u op uw huidige telefoonnummers. Een nummer porteren is van groot belang voor meerderen bedrijven. Zo verliest u geen klanten en voorkomt u dat klanten u niet meer kunnen bereiken.

Telefoonnummer behouden

Het verhuizen van oude telefoonnummers naar een nieuwe telecomprovider noemen we ‘porteren’. Dus ook wanneer u overstapt van uw huidige telecomprovider naar Belcentrale, kunnen de telefoonnummers geporteerd worden. Dit kan direct bij overstap of op een ander tijdstip. Een portering duurt gemiddeld twee tot drie weken, het is namelijk afhankelijk van de leverancier en type telefoonnummer. Tevens kunt u servicenummers aanvragen zoals 088-nummers, 0800-nummers en 0900-nummers.

Om een portering uit te voeren is een porteringsverzoek nodig. Hiervoor wordt vaak een formulier ingevuld met daarbij de NAW gegevens van de aanvrager, de telefoonnummers die geporteerd moeten worden, een handtekening van de aanvrager en van de nieuwe provider

Nieuwe telefoonnummers aanvragen

Naast het verhuizen van uw huidige telefoonnummers kunt u ook nieuwe telefoonnummers aanvragen. Deze kunnen flexibel aan uw VoIP-centrale gekoppeld worden, zonder dat u daar zelf iets extra’s voor hoeft in te stellen op uw toestellen. Zo kunt u eenvoudig en snel een nieuw telefoonnummer voor een afdeling of personeelslid aanvragen.

We leveren telefoonnummers uit iedere regio en elk land

Heeft u een lokaal, regionaal, nationaal of internationaal opererende organisatie? Belcentrale levert telefoonnummers uit iedere regio en elk land. Daarnaast leveren we ook betaalde (0900) en gratis (0800) servicenummers, zowel nationaal als internationaal.

– Nummers per stuk of in nummerblokken af te nemen
– We verhuizen uw nummer(s) probleemloos
– Internationale en servicenummers mogelijk

Voor meer informatie

Heeft u nog vragen? Vind snel en eenvoudig een antwoord op uw vraag op onze knowledge base. Komt u er alsnog niet uit? Neem contact op via 088 – 333 444 6, onze social media kanalen Facebook en Twitter of mail naar support@belcentrale.nl.