Altijd bereikbaar zijn, bellen en gebeld worden. Of de hele dag internet op kantoor. Eigenlijk is dat de gewoonste zaak van de wereld, toch? Totdat u niet meer bereikbaar bent. Niets meer werkt. Dan wilt u verzekerd zijn van een snelle en professionele service op maat. Daarom biedt Belcentrale een servicecontract aan.

Servicecontract

Het servicecontract komt met twee opties: Basic en Premium. Aan een basic servicecontract zullen de meeste klanten genoeg hebben. Storingen kunt u melden via een noodnummer en worden tijdens de werkdagen behandeld. Van maandag tot vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur. Daarnaast betaalt u geen voorrijkosten voor de monteur.

De tweede optie is een Premium servicecontract. Dit houdt in dat storingen 7 dagen per week, 24 uur per dag worden behandeld. Premium is aan te raden als u altijd beschikbaar moet zijn. Vanzelfsprekend betaalt u ook geen voorrijkosten voor de monteur. Storingen kun u melden via een noodnummer.

U kunt alle informatie op een rijtje hier vinden.

Basis of Premium?

Bent u geïnteresseerd in een servicecontract? Maar weet u niet welke bij het beste bij u past? Neem dan contact op met onze klantenservice: 088 333 444 6. Daarnaast organiseren we elke donderdag een inloopochtend. Kom eens langs op ons kantoor aan de Westblaak te Rotterdam. Onze specialisten staan helpen u graag verder.