KPN heeft aangekondigd dat per 1 september 2019 alle enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN niet meer beschikbaar zijn voor klanten van KPN en van KPN Wholesale. Dit betekent dat bijna iedereen die nog via ISDN of analoge lijnen belt of faxt en andere diensten heeft lopen per 1 september 2019 geen werkende lijn meer heeft. Dat is natuurlijk iets dat we willen voorkomen!

Waarom nu?

Er is enigszins verwarring ontstaan. Op onze website staat er een countdown en wellicht denkt u, ik heb nog tijd. Het is toch pas september. Vergis u daar niet in! Tijd vliegt voorbij en voordat u het weet heeft u geen werkend telefoon of internet meer. Onze monteurs kunnen niet binnen een week alle aansluitingen digitaliseren. Digitalisatie kost tijd. Daarnaast hebben we te maken met zomermaanden juli en augustus, waardoor er minder monteurs zijn maar ook bedrijven die gesloten zijn vanwege de vakantie.

Wees klaar voor de toekomst

Stap over op VoIP en geniet van vele voordelen. Wist u dat in veel gevallen telefonie via internet goedkoper is dan via het traditioneel netwerk? Als u via VoIP belt, heeft u geen telefooncentrale meer op kantoor, dus ook geen onderhoud of updates meer. U kunt overal ter wereld waar internet is, bellen via uw eigen telefooncentrale. Is uw bedrijf niet zo internationaal? Ook dan heeft u voordeel van cloud-telefonie. Medewerkers kunnen locatie-onafhankelijk voor u werken. Ze kunnen thuis inloggen en gewoon telefoon opnemen alsof ze bij u op kantoor zitten.

U heeft nog meer voordelen!

Voordeel 1: bellen via de cloud
Voordeel 2: timing is everything
Voordeel 3: veel vliegen in een klap
Voordeel 4: tijdsintervallen
Voordeel 5: telefoonnummer als marketingtool
Voordeel 6: opnemen van gesprekken

Meer weten over VoIP of andere zaken?

Neem contact op via 088 333 4446 of mail naar support@belcentrale.nl. Daarnaast organiseren we op elke donderdag een inloopochtend. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Westblaak te Rotterdam. Onze deskundige medewerkers geven u graag advies.