We schreven er al eerder over: op 1 september 2019 verdwijnt het ISDN-netwerk. KPN stopt er mee. Dit geldt voor veel bedrijven dat ze voor die tijd moeten overstappen op een alternatief. Veel bedrijven zijn gelukkig al overgestapt. Maakt u nog gebruik van het verouderde netwerk ISDN en bent u nog niet overtuigd? We geven u 5 redenen om over te stappen naar VoIP.

1. Niet meer bereikbaar met ISDN

Stapt u niet over van ISDN naar een alternatief, dan heeft u een groot probleem. Vanaf 1 september bent u niet meer telefonisch bereikbaar. Andere diensten zoals alarmsystemen en toegangsdeuren werken dan ook niet meer. Stap daarom tijdig over naar VoIP!

2. VoIP is goedkoper

Er zijn geen investeringen nodig voor een nieuw telefooncentrale en de abonnements- en gesprekskosten zijn over het algemeen stukken goedkoper. Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen? Dan kunnen de locaties gratis onderling bellen! Zit u soms in Spanje of Italië? Met VoIP kunt u overal ter wereld waar internet is, bellen via uw eigen telefooncentrale. Gewoon voor hetzelfde goedkoop tarief.

3. Veel meer mogelijkheden

VoIP kent een groot aantal functionaliteiten. Denk bijvoorbeeld aan wachtrijen, voicemail, openingstijden, gesprekken opnemen, doorverbinden en een vakantierooster. En meer! Zoals integratie met uw mobiele telefoon en fax-to-email waarmee u alle faxen laat binnenkomen op uw e-mailadres. De mogelijkheden van VoIP zijn eindeloos.

4. Flexibel en schaalbaar

Geen grote aanpassingen meer als het aantal medewerkers groeit. Of juist daalt. Met VoIP neemt u internettelefonie af uit de cloud. U kunt eenvoudig op- en afschalen en betaal alleen wat u verbruikt. Met VoIP heeft u een complete telefonie oplossing dat simpel met uw onderneming mee kan groeien of krimpen.

5. Overal en altijd bereikbaar

Tegenwoordig wil iedereen overal en altijd bereikbaar zijn. VoIP telefonie biedt de oplossing! Uw telefoonnummer is namelijk niet aan een vaste locatie gebonden. U kunt zelfs vanuit Spanje bellen, mits u een internetverbinding heeft. Dan kunt u altijd gebruik maken van VoIP bellen. Ook kunt u inkomende berichten doorverwijzen naar uw mobiel. Handig voor onderweg en u bent altijd en overal bereikbaar.

Meer informatie?

Belcentrale geeft u graag meer informatie over alle mogelijkheden van VoIP. Neem contact op met onze specialisten via 088 333 4446 of stuur een mail naar support@belcentrale.nl. We zijn aanwezig op maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 17:30 uur en op vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur.