Weet u hoe u een tijdsinterval kunt instellen? Zo niet, dan kunt u altijd onze tutorial bekijken op Youtube. Log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummer staan’. Klik op de extensie dat u wilt wijzigen.

Mijn Belcentrale

Alle telefoonzaken kunt u zelf beheren in uw persoonlijke control panel ‘Mijn Belcentrale’. Hier heeft u bijvoorbeeld inzicht in uw facturen en uw gekoppelde nummers. Alle informatie staat overzichtelijk ingedeeld zodat alles makkelijk kunt raadplegen. Heeft u meer informatie nodig over een bepaald onderwerp of over uw persoonlijke omgeving? Raadpleeg dan onze knowledge base waar we antwoorden geven op diverse vragen. Dit kunnen vragen zijn over facturen en betaling, maar ook over doorschakelingen en het instellen van uw voicemail.

Uitgebreide kennisbank

In onze uitgebreide kennisbank vindt u uitleg over het gebruik van telefoons, zowel geschreven als in video-tutorials. Belcentrale biedt hulp om zelf kleine storingen en we geven informatie over administratieve handelingen die u zelf kunt verrichten. U kunt onder andere artikelen met antwoorden vinden over uw control panel, administratie, factuur en betalingen. Heeft u een vraag over uw internetverbinding of ondervindt u kwaliteitsproblemen? Ook dat kunt u vinden in onze kennisbank.

Tutorial: een tijdsinterval instellen

Volg ook een gratis VoIP cursus

VoIP, oftewel bellen over internet, heeft veel mogelijkheden. Daarnaast bent u overal en altijd bereikbaar en kunt u zelfs vanuit Spanje bellen. We snappen dat het overweldigend is. Daarom organiseren we een kosteloze, korte en praktische cursus over VoIP telefonie bij ons kantoor aan de Westblaak in Rotterdam. Er wordt geoefend met doorschakelen, gesprekken in de wacht zetten en meer. De cursus is van 10 tot 12 uur en het eindigt met een heerlijke en gratis lunch. Maak een afspraak via de telefoon 088 – 333 444 6 (keuze 2) of schrijf u in via deze pagina.