De ontwikkelingen op het gebied van communicatie volgen elkaar in een razendsnel tempo op. Er volgen steeds meer nieuwe vormen zoals de chat, social media of WhatsApp. Maar ondanks het gemak is er één communicatievorm die blijvend populair is: een telefoongesprek.

Persoonlijk contact blijft belangrijk

In vrijwel alle markten blijven klanten de voorkeur te geven aan persoonlijk contact. Zeker wanneer ze moeilijke vragen hebben, problemen opgelost willen hebben of een artikel willen retourneren. Belcentrale biedt bedrijven met een klantenservice veel mogelijkheden. VoIP is dé oplossing voor elk bedrijf dat haar klanten telefonisch goed van dienst wil zijn.

De vele mogelijkheden van VoIP

Met een VoIP-centrale biedt Belcentrale bedrijven met een klantenservice veel mogelijkheden. Het belplan is één van de belangrijkste mogelijkheden van VoIP telefonie. Door middel van een belplan wordt uw bedrijf een stuk efficiënter in het omgaan met inkomende gesprekken. Zo is het mogelijk om een keuzemenu op te stellen waardoor klanten bij de juiste afdeling uit kan komen. En ook doorschakelingen zijn belangrijk. Dankzij de technieken van VoIP kunnen inkomende gesprekken doorgestuurd worden naar collega’s die nog niet in gesprek zijn. En wanneer iedereen in gesprek is, zijn er altijd nog wachtrijen met eventueel een achtergrondmuziek.

Meten is weten

Mocht u ervoor kiezen om gebruik te maken van de wachtrij functie, dan krijgt u de mogelijkheid om hieraan een monitoringsysteem te koppelen. Zo kan de manager in één oogopslag een overzicht van het aantal gesprekken in de wacht, de duur van de gesprekken en het aantal gesprekken dat per agent is afgerond, bekijken. Meten is weten en op basis van de gegevens kan er goed worden (bij)gestuurd in geval van drukte. Het is ook mogelijk om onbeperkt aantal extensies toe te voegen aan de VoIP centrale. Is de drukte voorbij? Dan kunt u het net zo makkelijk weer afmelden.

Meer informatie nodig?

Een demonstratie van de mogelijkheden? Dat kan tijdens de VoIP cursus of de wekelijkse inloopochtend op donderdag van 9 tot 12. Ook kunt u altijd bellen naar 088 333 4446 of mail naar support@belcentrale.nl.