We spreken met Erik van Giersbergen, eigenaar van Van Giersbergen Aanhangwagen – Service.

Erik, kan je kort wat vertellen over jouw onderneming Van Giersbergen Aanhangwagen – Service?

Mijn bedrijf doet aan verkoop en onderhoud van aanhangers. We hebben alles onder één dak, van verkoop tot onderhoud en van reparatie tot keuring. We zorgen er altijd voor dat de klant met een veilig gevoel de weg op kan.

We zijn gevestigd op Energiestraat 9 te Horst. Klanten kunnen ons vinden aan de Maas, centraal gelegen tussen Venlo en Venray in Noord-Limburg. We hebben een ruim assortiment aan top merken zoals Syma, Anssems, Hulco en Vlemmix. Van alle merken kunnen wij alle modellen leveren. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan vervangende onderdelen, accessoires en extra opties zoals loofrekken, reservebanden en sloten.

Naast het verkopen van aanhangwagens, voeren we ook reparaties, onderhoud en keuringen uit. We kunnen een snelle check-up uitvoeren met onze geavanceerde apparatuur, maar ook direct starten met grote reparaties of onderhoudsbeurten. Ook zorgen we ervoor dat de klant zorgeloos gebruik kan maken van zijn aanhanger of trailer. Vanuit de RDW zijn we bevoegd om grondige inspecties uit te voeren. Hierbij lopen we onder andere banden, remmen, chassis, koppeling en verlichting na.

Waarom hebben jullie voor Belcentrale gekozen?

Op een gegeven moment liep het contract af bij mijn vorige provider. Er waren geen frustratiepunten maar toen belden jullie op voor een afspraak. Dit kwam mij eigenlijk wel goed uit omdat jullie ook PIN leveren. Vervolgens kwam eerst het contact met de accountmanager. Dit heb ik als zeer positief ervaren. De monteurs op locatie waren ook vriendelijk en voerden de werkzaamheden netjes en goed uit. Ook heeft de administratie goed geholpen. Het directe contact vind ik fijn. Ik ben erg positief over Belcentrale en ik beveel jullie bij anderen aan vanwege de flexibiliteit en het directe contact.

Zie je nog mogelijkheden voor Belcentrale om haar service te verbeteren?

Ik vind het vervelend om in te loggen als ik mijn facturen wil bekijken. Dus daar ligt wel een verbeterpunt. Verder werken alle diensten, dus telefonie, internet en pin, naar behoren.

Accountmanager Juliet gaat hier nog wat verder op in.

“Uiteraard heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur. Dat begrijpen we maar al te goed. De heer Van Giersbergen wil in niet meer inloggen om facturen te bekijken. Gelukkig kan het ook anders. De facturen kunnen ook per e-mail worden verstuurd. Wanneer u onze klantenservice telefonisch of per email hiervoor benaderd, zorgen wij ervoor dat de instellingen worden gewijzigd. De heer Van Giersbergen krijgt nu voortaan alle facturen via de mail.”