Elke klant heeft zijn of haar beweegredenen om over te stappen naar Belcentrale. Benieuwd naar welke verhalen onze klanten vertellen? Onze klanten vertellen u graag hoe onze diensten hen helpen bij het beantwoorden van de uitdagingen.

Hoe gaan wij te werk? Hoe kunnen wij uw organisatie naar een hoger niveau tillen? Uiteraard komen wij graag bij u langs om dit met u door te lopen. Maar verhalen en ervaringen van andere klanten zijn belangrijk. Daarom hebben we vier klantverhalen op onze website, speciaal voor u. Wie kunnen nu beter ervaringen delen en vertellen over onze toegevoegde waarde dan onze klanten zelf?

Caressa dierenziekenhuizen

Bij Caressa Dierenziekenhuizen wordt volledig op de diergeneeskundige zorg voor gezelschapsdieren gericht. Ieder dierziekenhuis heeft een opname voor honden, katten en andere gezelschapsdieren waar 24/7 intensive care wordt geboden. Hierbij speelt een goede bereikbaarheid een cruciale rol. ‘Kijk, mail en social media zijn natuurlijk alom vertegenwoordigd tegenwoordig, maar in geval van nood gaan mensen toch altijd nog bellen.’ Ontdek de mogelijkheden van Belcentrale.

Restaurant In Den Rustwat

Eén van de best culinaire gelegenheden van Rotterdam, dat is restaurant In Den Rustwat. Eigenaar Marcel van Zomeren is constant bezig. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Bij Belcentrale heeft Marcel alles onder één dak. Hij geeft alles uit handen en verwacht dat het goed gaat. ‘Bij Belcentrale is het één factuur en go.’ Meer weten over restaurant IDRW en de rol van Belcentrale? Het staat allemaal op deze pagina.

MultiVlaai Meent Rotterdam

MultiVlaai is de grootste en bekendste leverancier van taarten en vlaaien in Nederland. Het is dan ook vanzelfsprekend dat er ook een vestiging is in Rotterdam. Eigenaar Stefano Pittana vindt het prettig als een storing snel wordt opgelost. ‘We kunnen niet zonder het internet of telefonie. Bestellingen worden ook via de telefoon opgenomen, dus het is dan belangrijk om altijd bereikbaar te zijn.’ Wat is de mening van Stefano over Belcentrale? Ontdek het hier.

Doe het Zelf Postert

Doe het Zelf Postert richt zich op beginnende en ervaren doe-het-zelvers in de omgeving van Posterholt. Eigenaar Nico Geraedts ging weg bij zijn vorige provider omdat hij problemen had met het Wi-Fi netwerk. ‘Het is cruciaal om een goede internetverbinding te hebben in onze winkel. Zowel voor het bieden van Wi-Fi aan onze klanten als voor onze bedrijfsvoering.’ Belcentrale levert zowel telefonie als internet. Benieuwd naar Nico’s ervaring met het internet en de monteurs? Lees dan verder!