Nederland en de rest van de wereld zijn in een uitzonderlijke situatie gekomen wegens het coronavirus. Het personeel van Belcentrale werkt sinds 16 maart 2020 zoveel mogelijk vanuit huis. Monteurs gaan niet meer op pad voor de ‘normale’ werkzaamheden. Bij spoedklussen gaan onze monteurs wel op pad.

Onze monteurs blijven voor u klaar staan

Ze voeren minder werkzaamheden uit dan normaal. Alleen voor spoedklussen blijven onze monteurs beschikbaar. Ze werken volgens de richtlijnen van het RIVM. Hierbij wordt het fysieke contact geminimaliseerd. Onze monteurs schudden u niet de hand. Wassen regelmatig hun handen. En houden waar het mogelijk is een gepaste afstand van ± 1,5 meter. Andere maatregelen van het RIVM worden uiteraard opgevolgd.

Het kan voorkomen dat u of wij de afspraak verzetten

De gezondheid van onze medewerkers en klanten komen op de eerste plaats. Daarom nemen we geen enkel risico als het gaat om gezondheid. Als onze monteur verkouden is of andere klachten heeft, dan wordt de afspraak verzet. Hetzelfde geldt natuurlijk voor u. Als u verkouden of ziek bent, laat het ons weten! Dan verzetten we de afspraak. Dat is geen enkel probleem.

Zoveel mogelijk service op afstand

We blijven service verlenen, ook al werken we thuis.We zijn van maandag tot vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.30 uur. Op vrijdag tot 16.30 uur. Bel 088 333 4446 of mail naar support@belcentrale.nl.