In de laatste weken is het telefoonverkeer flink toegenomen. Als klanten massaal gaan bellen, dan is het een noodzaak om optimaal bereikbaar te zijn op uw zakelijke nummer. U bespaart geld en tijd mee. En uw organisatie is volledig locatie-onafhankelijk. Dat is wel zo handig, in deze bizarre tijden.

Slechts vier dingen nodig

Wat heeft u precies nog om met VoIP te kunnen bellen? Slechts vier dingen, namelijk voldoende bandbreedte, een VoIP-pakket, een telefoonnummer en een toestel. Met VoIP telefonie heeft u altijd voldoende bandbreedte om uw telefonieverkeer te versturen en ontvangen. Afhankelijk van uw wensen, neemt u eenvoudig een VoIP-pakket bij ons af. We leveren telefoonnummers uit iedere regio en elk land. Belcentrale levert ook betaalde (0900) en gratis (0800) servicenummers, zowel nationaal als internationaal. Wanneer u gekozen heeft voor een compleet abonnement, dan kunt u bij ons kiezen uit meerdere toestellen.

Thuiswerken met VoIP

Thuiswerken met VoIP
Bellen via het internet, ofwel VoIP, heeft een groot voordeel: eenvoudig thuiswerken. Zo kunt u overal waar u internet heeft bellen, zoals u gewend bent op de zaak. Een medewerker belt uit met het zakelijke telefoonnummer en de inkomende zakelijke telefoontjes kunnen worden ontvangen. Een ander voordeel is het doorschakelen van uw bedrijfstelefoonnummer naar uw mobiele telefoon. Op zich niets bijzonders, maar met VoIP is het mogelijk om een tijdschema in te stellen. Zo kan bijvoorbeeld alleen doorgeschakeld worden tussen 08:00 – 14:00 uur. Buiten deze tijden kan een andere doorschakeling plaatsvinden.

VoIP groeit met de organisatie

Zakelijke VoIP telefonie kent een onbeperkte capaciteit en optimale flexibiliteit. Capaciteit heeft onder andere betrekking op de bereikbaarheid. Met VoIP telefonie kunt u zoveel gelijktijdige gesprekken voeren, als er toestellen zijn. Er is nooit een lijn bezet. Het is mogelijk om de telefonie met uw bedrijf mee te laten groeien. U kunt per dag gebruikers toevoegen of opzeggen. Bent u actief in een branche die bijvoorbeeld erg seizoensgebonden is? Dan kunt u in die periode gemakkelijk en snel extra gebruikers toevoegen. U betaalt dus nooit meer dan nodig is. VoIP telefonie kent een optimale flexibiliteit.

Uitgebreid arsenaal aan functies

Met VoIP telefonie kunt u genieten van een uitgebreid arsenaal aan functies. Zo kunt u een conference call houden met meerdere collega’s tegelijk, een wachtrij en een keuzemenu instellen, doorverbinden, gesprekken opnemen en meer. U maakt gebruik van de nieuwste technieken en nieuwste features worden automatisch geüpload naar uw online telefonie omgeving.

Ontdek de mogelijkheden van VoIP

Wij helpen u graag verder. Bel 088 333 4446 of mail naar support@belcentrale.nl. Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:30 uur, op vrijdag van 9:00 uur tot 16:30 uur. Onze specialisten staan u graag te woord.