Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

Telefonisch helpdesk van Belcentrale

Telefonisch helpdesk

De ontwikkelingen op het gebied van communicatie volgen elkaar in een razendsnel tempo op. Er volgen steeds meer nieuwe vormen zoals de chat, social media of WhatsApp. Maar ondanks het gemak is er één communicatievorm die blijvend populair is: een telefoongesprek. Persoonlijk contact blijft belangrijk In vrijwel alle markten blijven klanten de voorkeur te geven…

Lees meer ›

Met Belcentrale onderweg

Belcentrale opereert landelijk waardoor monteurs overal in Nederland komen. Van rustieke dorpjes tot drukke steden. De monteurs van Belcentrale zijn elke dag op pad om diensten van te kunnen leveren. Naast kwaliteit en persoonlijke service, wordt er altijd voor gezorgd dat klanten zo weinig mogelijk hinder ondervinden van de werkzaamheden Belcentrale onderweg Om klanten een…

Lees meer ›

Een tijdsinterval instellen

Weet u hoe u een tijdsinterval kunt instellen? Zo niet, dan kunt u altijd onze tutorial bekijken op Youtube. Log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummer staan’. Klik op de extensie dat u wilt wijzigen. Mijn Belcentrale Alle telefoonzaken kunt u zelf beheren in uw persoonlijke…

Lees meer ›

klm-open-blog

KLM Open 2019

Van 12 tot en met 18 september wordt de jubileumeditie van het KLM Open gespeeld op The International in Amsterdam. De 100ste editie vindt plaats en de organisatie belooft een zeer speciale editie met een bijzonder spelersveld en veel extra activiteiten en entertainment voor het publiek. Belcentrale levert ook een bijdrage aan het oudste internationale…

Lees meer ›

Nog lang niet alle hotels zijn over op internetbellen

Bellen over internet is al enige tijd de nieuwe standaard, maar toch zijn er nog hotels die nog niet zijn overgestapt. Ze gebruiken nog ISDN voor hun telefooncentrale, deurintercom of alarminstallatie. Maar de uitfasering van ISDN is begonnen en haast is geboden. Niet meer van deze tijd Netwerkbeheerder KPN vindt dat ISDN niet meer van…

Lees meer ›

Doorschakel­service voor ondernemers

Overal en altijd mobiel bereikbaar zijn op een vast telefoonnummer? Dat kan met de doorschakelservice van Belcentrale. Zo mist u geen belangrijke telefoongesprekken meer én het is ook mogelijk om een vast nummer naar meerdere 06-nummers door te schakelen. Hoe werkt het? Doorschakeling, hiermee schakelt u een gesprek door naar iemand anders. De meest gebruikte…

Lees meer ›

Een nieuwe klant aanbrengen

Geen betere reclame dan mond-tot-mond reclame. Dat een tevreden klant de beste klant is, realiseren wij ons bij Belcentrale al te goed. Daarom geven we ook geen geld uit aan landelijke reclamecampagnes. Zo weten nieuwe klanten Belcentrale te vinden en profiteren bestaande klanten van voordelige tarieven. Breng een nieuwe klant aan en ontvang 100 euro!…

Lees meer ›

Het alles-in-een kassasysteem voor het MKB

Overal en altijd toegang tot uw kassasysteem met een laptop, desktop, tablet of smartphone met internetverbinding. Van het beheren van de voorraad tot het bijhouden van klantrelaties, beheer alles binnen één geavanceerd systeem. Dankzij mobiele kassasystemen gaat er een compleet nieuwe wereld open voor mensen de in de horeca of retail. U kunt op elk…

Lees meer ›

ISDN stopt: 5 redenen om over te stappen op VoIP

We schreven er al eerder over: op 1 september 2019 verdwijnt het ISDN-netwerk. KPN stopt er mee. Dit geldt voor veel bedrijven dat ze voor die tijd moeten overstappen op een alternatief. Veel bedrijven zijn gelukkig al overgestapt. Maakt u nog gebruik van het verouderde netwerk ISDN en bent u nog niet overtuigd? We geven…

Lees meer ›