Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

VoIP blijft zich ontwikkelen

Tegenwoordig is Voice over Internet Protocol (VoIP) de normaalste zaak van de wereld voor bedrijven als het gaat om telefonie. Wat is het precies, wat levert het op voor de bedrijven en welke ontwikkelingen zijn er gaande? We leggen het graag uit in onze nieuwe blog. VoIP houdt in dat spraak en data, zoals video…

Lees meer ›

Cybercrime neemt toe

In Nederland wordt massaal thuisgewerkt door de crisis rondom COVID-19. Andere bedrijven draaien overuren, omdat meer mensen afhankelijk zijn van de diensten. De security laat dan wel eens te wensen over. Thuiswerken is tegenwoordig de norm. Hoewel het in de lift zat, kregen bedrijven amper de tijd om zich voor te bereiden. Privé laptops van…

Lees meer ›

10 tips om een phishing bericht te herkennen

Zoals we vaker zien bij actuele gebeurtenissen, proberen cybercriminelen hun slag te gaan. Op dit moment, bij het massaal thuiswerken, zijn de risico’s enorm. Uit onderzoek blijkt dat veel mensen nog in phishing berichten trappen, ondanks alle voorlichtingscampagnes. 1. Het bericht bevat een ‘verkeerde’ link (URL) Phishing berichten zijn vaak te herkennen aan een gemanipuleerde…

Lees meer ›

VoIP telefonie onmisbaar voor elke professionele organisatie

In de laatste weken is het telefoonverkeer flink toegenomen. Als klanten massaal gaan bellen, dan is het een noodzaak om optimaal bereikbaar te zijn op uw zakelijke nummer. U bespaart geld en tijd mee. En uw organisatie is volledig locatie-onafhankelijk. Dat is wel zo handig, in deze bizarre tijden. Slechts vier dingen nodig Wat heeft…

Lees meer ›

Videobellen: tips & tricks

Veel communicatie verloopt prima via instant-messaging platforms, ouderwets bellen of e-mailen. Maar toch, soms ontkomt men er niet aan. Videobellen. Een vergadering houden met meerdere personen kan het beste via een videogesprek. We geven vier simpele tips om zo’n videogesprek optimaal te laten verlopen. 1. Videobellen? Test het eerst! Videobellen gaat soms helaas niet zo…

Lees meer ›

Een telefoonnummer doorschakelen via uw Control Panel

Op onze Youtube kanaal staan diverse tutorials voor u klaar. U leert onder andere hoe u een telefoonnummer kunt doorschakelen via uw Control Panel. Eerst logt u in ‘Mijn Belcentrale’. Vervolgens klikt u op ‘Centrale’, ziet u het kopje ‘Nummers’ staan en klik dan op ‘Belplan’. Mijn Belcentrale Uw persoonlijke control panel heet ‘Mijn Belcentrale’.…

Lees meer ›

Thuiswerken: veilig online

Het thuiswerken is inmiddels niet meer weg te denken. Net als samenwerken op een afstand. Bij thuiswerken en samenwerken hoort ook veilig werken. Een beveiligde verbinding tussen laptop van de medewerker en het bedrijfsnetwerk. En is uw laptop ook voorzien van een goede en up-to-date antivirusprogramma voor bescherming tegen virussen en malware? Werk veilig online…

Lees meer ›

Monteurs blijven op pad gaan voor spoedklussen

Nederland en de rest van de wereld zijn in een uitzonderlijke situatie gekomen wegens het coronavirus. Het personeel van Belcentrale werkt sinds 16 maart 2020 zoveel mogelijk vanuit huis. Monteurs gaan niet meer op pad voor de ‘normale’ werkzaamheden. Bij spoedklussen gaan onze monteurs wel op pad. Onze monteurs blijven voor u klaar staan Ze…

Lees meer ›

Mobiele wachtrij: altijd bereikbaar

Op 13 maart 2020 werd verplicht thuiswerken ineens de realiteit voor vrijwel heel Nederland. Dat is ook het officiële advies van de overheid om het coronavirus te lijf te gaan. Sindsdien werken zoveel mogelijk mensen thuis. Bedrijven treffen massaal maatregelen om hun personeel te beschermen en om geen omzet mis te lopen. Lang niet iedereen…

Lees meer ›