Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

5 Skype for Business tips om alles uit het programma te halen

5 Skype for Business tips om alles uit het programma te halen

Skype for Business is hét platform voor organisaties om eenvoudig met elkaar te communiceren op verschillende manieren. Hierdoor kan de ondernemer efficiënt digitaal samenwerken met collega’s klanten en relaties. Gebruikers kunnen onderling (gratis) chatten, bellen, vergaderen op afstand, presentaties delen en ze kunnen zien wie van hun collega’s wel of niet beschikbaar zijn. Er zijn…

Lees meer ›

Glasvezel is een ‘must have’ voor alle ondernemers

Iedereen heeft een smartphone, er staat nog steeds een vaste computer en er zijn meerdere laptops, die gebruiken van Wi-Fi. En dan hebben we het nog niet gehad over tablets, een televisie in een wachtkamer, kantine of in een directiekamer. Anders gezegd: snelle internetverbindingen zijn onmisbaar voor vrijwel alle bedrijven. De normale gang van zaken…

Lees meer ›

Kies voor het beter alternatief: VoIP

Over een paar maanden is het eindelijk zover. Dan is de dienst ISDN er niet meer. Maakt u met uw bedrijf nog gebruik van het verouderde netwerk ISDN? Dan moet u vanaf zondag 1 september 2019 overgestapt op een alternatief. Kies voor het betere alternatief: VoIP. Hoewel 1 september nog ver weg lijkt, komt het…

Lees meer ›

Potje tafelvoetbal tijdens de pauze

Potje tafelvoetbal tijdens de pauze?

Speel jij graag de nieuwste versie van FIFA op de Playstation? Ga jij graag de stad in of wil jij een legendarische karaokeavond beleven? Of speel je liever een potje tafelvoetbal? Het kan allemaal als je stage loopt bij Belcentrale, in hartje Rotterdam. We hebben voor september drie stageplaatsen beschikbaar: eentje voor HRM, communicatie en…

Lees meer ›

Uw belplan herstellen

Er staat weer een tutorial voor u klaar. U leert hoe u uw belplan kunt herstellen via uw persoonlijke control panel. Log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘Centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummers’ staan. Klik daarna op een extensie. Mijn Belcentrale Dit is uw persoonlijke control panel waar u zelf uw…

Lees meer ›

Wacht niet tot september met overstappen

KPN heeft aangekondigd dat per 1 september 2019 alle enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN niet meer beschikbaar zijn voor klanten van KPN en van KPN Wholesale. Dit betekent dat bijna iedereen die nog via ISDN of analoge lijnen belt of faxt en andere diensten heeft lopen per 1 september 2019 geen werkende lijn…

Lees meer ›

De zekerheid van snelle en professionele service op maat

Altijd bereikbaar zijn, bellen en gebeld worden. Of de hele dag internet op kantoor. Eigenlijk is dat de gewoonste zaak van de wereld, toch? Totdat u niet meer bereikbaar bent. Niets meer werkt. Dan wilt u verzekerd zijn van een snelle en professionele service op maat. Daarom biedt Belcentrale een servicecontract aan. Servicecontract Het servicecontract…

Lees meer ›

Zo stelt u openingstijden in voor de vrije dagen periode

Inmiddels hebben we Pasen en Koningsdag gehad, maar er komt nog een lang weekend met Hemelvaart en een Pinksterweekend van drie dagen. Veel mensen koppelen er nog een paar extra dagen aan vast. Staat de telefoon op uw bureau dan gewoon weer te rinkelen? Vergeet dan niet om uw belplan aan te passen zodat u…

Lees meer ›

Een voicemailbericht uploaden

We hebben weer een tutorial over voicemail voor u klaar staan. U leert hoe u een voicemailbericht kunt uploaden. Ga naar de website en log eerst in op ‘Mijn Belcentrale’, klik op ‘centrale’ en vervolgens ziet u het kopje ‘nummers’ staan. Klik op de extensie dat u wilt wijzigen. Uw persoonlijke control panel U kunt…

Lees meer ›