Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

mike de ruiter belcentrale

Kennismaken met Mike de Ruiter

Sinds kort aan het werk bij Belcentrale: Mike de Ruiter. Mike gaat zich als channel manager binnen Belcentrale bezighouden met retail- en franchiseformules. We hebben een kort interview met Mike gehouden, waarin hij uitlegt waar hij al voortvarend mee begonnen is. Formule-aanpak Met een achtergrond in kassasystemen kent Mike het retail-landschap op z’n duimpje. Vanwege…

Lees meer ›

Hoe gaat 5G VoIP bedrijfscommunicatie veranderen?

Onze behoefte aan mobiele data lijkt elk jaar groter te worden. Dit stimuleert een constante vooruitgang in draadloze technologie. De nieuwste standaard is 5G, een afkorting voor draadloze systemen van de vijfde generatie. Het is perfect om VoIP naar mobiel te brengen. Einde oligopolie Deze ontwikkeling zal het oligopolie van de drie dominante partijen in…

Lees meer ›

Woonstaat winnaar Audi A1

We hebben een winnaar! Op 6 juli jongstleden trok notaris Mr. M.H. van der Laak het winnende lot voor de Audi A1-wedstrijd. Winnaar Als winnaar kwam makelaarskantoor Woonstaat uit IJsselmuiden uit de bus. Ondernemer in kwestie Paulien Diender verlengde haar contact met Belcentrale voor twee jaar. Een telefoniecontract dat overigens al sinds 2012 loopt! Ondertussen hebben…

Lees meer ›

Belcentrale Pin

Pin, pin, pin, pin

Pinnen gaat, net als alarm in veel gevallen, via een traditionele telefoonlijn. Nu ISDN langzaam verdwijnt en ook PSTN stapsgewijs uitgefaseerd wordt, moeten deze pin- en alarmlijnen ook gedigitaliseerd worden. Belcentrale voert ook dit graag voor u uit. We digitaliseren uw lijn zodat u hierna gebruik kunt maken van PoIP, pin over IP, ook wel…

Lees meer ›

Boekhouder toegang verlenen tot Mijn Belcentrale

Oh oh, Belcentrale verstuurt vanaf nu geen facturen als attachment mee met de factuur-emails. Vanaf juli 2018 maken klanten gebruik van het control panel Mijn Belcentrale om hun factuur te downloaden. Paniek! Boosheid! Verdriet! Net als altijd bij vernieuwing roept dit een boel emoties op. Onze klantenservice heeft al verdrietige mensen aan de telefoon gehad,…

Lees meer ›

Nieuw: uw factuur via Mijn Belcentrale

Tot vorige maand stuurden we altijd de factuur als attachment mee met de factuur-email die u in het begin van de maand van ons ontving. Vanaf deze maand, juli 2018, is dat voor veel klanten voor Belcentrale verleden tijd. Vanaf deze maand sturen we namelijk nog wel een mail, maar uw factuur wordt niet meer…

Lees meer ›

Start van de zomer

Vandaag, 21 juni is het de langste dag en de start van de zomer. Denken we aan de zomer, dan denken we aan de zomervakantie. En hebben we het over de zomervakantie, dan denkt de support afdeling van Belcentrale automatisch: belplan! Inventarisatie Zet je alleen je afwezigheid assistent van je e-mail en je voicemail van…

Lees meer ›

Digitalisering van telefonie. Waarom? En waarom nu?

De reactie van velen bij iets nieuws: ik ben tegen! Bij de op handen zijnde digitalisering van het ISDN-netwerk merken wij ook dat er best veel klanten zijn die in eerste instantie hun hakken in het zand zetten. Waarom nu? Waarom wij? Waarom? Wij reageerden exact hetzelfde toen bleek wat er ging gebeuren met het…

Lees meer ›

Skaten tijdens de pauze?

Of ga je even de stad in, de Witte de With op en neer of speel je in de pauze op kantoor de nieuwste versie van Fifa op de Playstation? Het kan allemaal als je stage loopt bij Belcentrale, midden in het centrum van Rotterdam. We hebben voor september drie stageplaatsen beschikbaar: eentje voor HR,…

Lees meer ›