Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

De mensen achter Belcentrale Kerst editie

De mensen achter Belcentrale: het Kerstontbijt

Op vrijdag 21 december 2018 was het weer zover: het traditionele kerstontbijt van Belcentrale bij eetcafé Opa. Elk jaar wordt er een kerstontbijt georganiseerd door één van onze medewerkers: Stanley. Hij is tevens verantwoordelijk voor de kerstversieringen, het organiseren van de kerstborrel en hij is de man van 10 foute kersttruien. Stanley, oftewel Sput, was…

Lees meer ›

Aangepaste openingstijden

Tijdens de feestdagen heeft Belcentrale aangepaste openingstijden. Zo zijn we op bepaalde dagen eerder gesloten of niet geopend. Vrijdag 21 december 2018: Kerstontbijt 10:00 uur – 16:30 uur Maandag 24 december 2018: Kerstavond 09:00 – 16:00 uur Dinsdag 25 december 2018: Eerste Kerstdag Gesloten Woensdag 26 december 2018: Tweede Kerstdag Gesloten Maandag 31 december 2018: Oudejaarsdag…

Lees meer ›

4 redenen om voor fax-naar-e-mail te gaan

Wie faxt er nu nog? Geloof het of niet, maar het is nog steeds een communicatiemethode voor veel bedrijven. Er worden dagelijks duizenden faxen verzonden. Het kost veel tijd, papier en inkt. Maar het kan ook anders! Hieronder staan vier belangrijke redenen om voor fax-naar-e-mailservice van Belcentrale te gaan. 1. Fax waar u maar wilt,…

Lees meer ›

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Op 23, 24 en 25 januari 2019 vindt de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer is dé vakbeurs voor de facilitaire sector in het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg en de overheid. Belcentrale en Belcentrale Security Systems zijn ook aanwezig met een stand. Het evenement dat niemand mag…

Lees meer ›

Belcentrale voor een goede telefonische helpdesk

Verleden kopte Telecompaper met een artikel over de voorkeur van consumenten als het gaat om contact met helpdesks. In tegenstelling tot wat u wellicht vermoedt, is de telefonische helpdesk onbetwist nummer 1, gevolgd door e-mail social media en chat-apps. Belcentrale biedt met haar eenvoudig werkende maar zeer complete VoIP-toepassingen dé oplossing voor elk bedrijf dat…

Lees meer ›

De mensen achter Belcentrale: Karim Bourjila

Vandaag laten wij u kennismaken met Karim Bourjila. Karim is werkzaam als Directeur Telecom. Hij is verantwoordelijk voor alle operationele zaken binnen Belcentrale, daardoor is hij betrokken bij elke afdeling binnen het bedrijf. Karim zorgt ervoor dat alle operationele werkzaamheden op elke afdeling zo goed mogelijk functioneert en hij draagt ook zorg over commerciële activiteiten.…

Lees meer ›

Aangepaste openingstijden in verband met pakjesavond

Pakjesavond is gekomen, En Sint bracht iets waarvan de medewerkers dromen. Het is één van Sint z’n taken, om het iedereen naar de zin te maken. Medewerkers van Belcentrale hebben keihard gewerkt, Dat heeft Sint heus wel gemerkt. Belcentrale en de Sint geven een mooi gebaar, de medewerkers zijn vandaag eerder klaar! Wegens pakjesavond hebben…

Lees meer ›

Restaurant In Den Rustwat

Restaurant In Den Rustwat is één van de beste culinaire gelegenheden van Rotterdam. Het idyllische restaurant is gevestigd in een authentieke herberg uit het jaar 1597. IDRW brengt een geschiedenis van 400 jaar aan culinair eten met zich mee. De eigenaar en chef-kok Marcel van Zomeren staat bekend om zijn gerechten met vis, schaal- en…

Lees meer ›

Belcentrale lanceert nieuwe dienst: vast-mobiel integratie

Telecomprovider Belcentrale lanceert een nieuwe dienst voor haar klanten: vast-mobiel: VoIP combineren met mobiel. De vaste en mobiele telefonie wordt volledig geïntegreerd en samengebracht in één telefonieomgeving. Hierdoor wordt de mobiele telefoon een volwaardig onderdeel van de telefooncentrale. Vast-mobiel integratie Belcentrale biedt haar zakelijke klanten de mogelijkheid om vaste telefonie en mobiele telefonie te integreren.…

Lees meer ›

Contact
© Copyright 2016 - 2019 Belcentrale Algemene voorwaarden Privacyverklaring Sitemap SLA