Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

Belcentrale op Franchise beurs

Belcentrale kijkt terug op geslaagde franchise week

ROTTERDAM – De 8e editie van De FranchiseFormules Netwerkmiddag en de 16e editie van franchisebeurs Onderneem ’t zitten er weer op. Coert Coomans, directeur van Belcentrale: “We hebben elkaar volop mogen inspireren, informatie mogen aanreiken en bovenal elkaar een kijkje in de toekomst geven. Het was een zeer inspirerende week geweest en we kunnen terugblikken…

Lees meer ›

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internet-abo Belcentrale geeft 20 procent korting

KPN en XS4ALL verhogen prijzen internetabonnementen Belcentrale belooft 20 procent korting voor KPN/XS4all overstappers Abonnees van KPN en XS4ALL zien zich geconfronteerd met een forse prijsverhoging. De nieuwe prijzen gelden niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook bestaande abonnees. Prijsverhoging XS4ALL gaat binnenkort verdwijnen als zelfstandig label. Klanten van de provider gaan vanaf 4 juni…

Lees meer ›

Efficiënt werken met Skype for Business

Altijd en overal bellen, chatten en vergaderen zonder dat u aanwezig hoeft te zijn op kantoor. Tegenwoordig zijn we flexibel en werken we op kantoor, vanuit huis of onderweg. Ook werken we op verschillende apparaten zoals een desktop, een laptop, tablet of smartphone. Maar hierdoor ligt inefficiëntie op de loer. Skype for Business is dé…

Lees meer ›

Youtube tutorials Belcentrale

Youtube tutorials

Wilt u een voicemail bericht uploaden maar  weet u niet hoe het moet? Of wilt u uw caller ID aanpassen? Belcentrale laat het zien met gloednieuwe tutorials op haar Youtube pagina. We vertellen onder andere hoe u een voicemail af kunt luisteren, extensie doorschakelen of IP adres kunt Whitelisten. Onze supportafdeling krijgt veel vragen over…

Lees meer ›

KPN stopt met ISDN, is uw organisatie al overgestapt?

KPN heeft aangegeven te stoppen met ISDN. Twintig jaar geleden was ISDN dé manier wat betreft bereikbaarheid voor bedrijven. Tegenwoordig wordt ISDN steeds minder gebruikt en zijn er goedkopere technieken zoals VoIP. Het uitfaseren van ISDN is in volle gang. Maar er zijn nog steeds organisaties die nog niet over zijn gestapt en dat heeft…

Lees meer ›

KPN gaat Belcentrale onjuiste facturen terugbetalen

Belcentrale is een KPN Wholesale partner en neemt exclusief telefonie diensten bij KPN af. Bij onderzoek is gebleken dat KPN in ieder geval sinds 12 juli 2017 te veel in rekening heeft gebracht bij Belcentrale. KPN betwist dat haar rekenmethode niet zou deugen. De zaak is aangekaart bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en…

Lees meer ›

Belcentrale Security voegt mistgeneratoren toe aan haar beveiligingsoplossingen

Belcentrale Security is in razend tempo bezig om de beveiligingsbranche in Nederland naar een hogere standaard te tillen. Sinds 2017 levert Belcentrale Security beveiligingsoplossingen en sinds kort levert ze dus ook mistgeneratoren. Steeds meer verzekeraars eisen hogere beveiligingsnormen voor bedrijven die gevoelig zijn voor inbraken. Verzekeraars hebben de mistgenerator opgenomen als preventiemaatregel tegen het diefstalrisico…

Lees meer ›

ICT werkbedrijf erkend leerbedrijf

De Wet educatie beroepsonderwijs verplicht mbo-studenten het praktijkgedeelte van hun opleiding te volgen bij een erkend leerbedrijf. Belcentrale is een erkend leerbedrijf en dat is een titel waar we trots op zijn. Door studenten een interessante en uitdagende stage aan te bieden, leveren we een belangrijke bijdrage aan de toekomst van het vakmanschap. Altijd persoonlijke…

Lees meer ›

Essent-Improvers-Affaire toont aan dat telemarketing als verkoopmethode geschiedenis is.

Zakelijk telecomprovider Belcentrale heeft haar conclusies eerder getrokken: ‘Het maatschappelijk draagvlak is al jaren verdwenen, mensen pikken het niet meer gestoord te worden voor een verkoop praatje.’ De meesten van ons hebben een vrij duidelijk idee van wat telemarketing is, maar het kan handig zijn om een snelle opfriscursus te volgen. Wikipedia definieert telemarketing als…

Lees meer ›