Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

Belt u nog via het traditionele telefonienetwerk?

Hoeveel dagen nog tot 1 september 2019? Het aftellen is begonnen. Op 1 september 2019 stopt KPN met het aanbieden van een deel van het traditionele telefonienetwerk. Waarom? Steeds meer mensen maken gebruik van VoIP-diensten (telefonie via internet). Daarbij raakt het netwerk ook nog eens verouderd. Stressvrije overgang We verwachten dat het rond de uitfasering Lees meer...

De voordelen van VoIP, voordeel 2: timing is everything…

Wist u dat vanaf 1 september 2019 telefoniediensten via enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN niet meer beschikbaar zijn? (U leest er hier meer over) Dit houdt in dat als u tegen die tijd nog via ISDN belt de kans groot is dat u op een ochtend een luide onafgebroken pieptoon hoort wanneer u Lees meer...

De voordelen van VoIP, voordeel 1: bellen via de cloud

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol en het betekent kort door de bocht telefonie via internet. Maar zakelijk via VoIP bellen betekent nog veel meer. In deze serie korte berichten sommen we de voordelen van VoIP op voor ondernemers. Voordeel 1: bellen via de cloud. Bellen via de cloud Zo heeft u als u Lees meer...

Cursus VoIP telefonie voor Belcentrale klanten

Wat krijgen we nou? Een cursus om te leren telefoneren? Jazeker! Bij Belcentrale merken we dat veel gebruikers lang niet alles uit hun abonnement voor VoIP telefonie halen. En dat is natuurlijk zonde! De mogelijkheden van telefonie via internet zijn veel uitgebreider dan de meeste van onze gebruikers weten. Vandaar een cursus VoIP telefonie. We Lees meer...

4PSA over onze samenwerking

Een Unified Communications Love Story, VoipNow & CloudTelefonie Provider Belcentrale: Meer dan tien jaar geleden alweer begon het allemaal. In 2006 startte VoipNow op de  Unified Communication markt. Cloud telefonie provider Belcentrale was een nieuwe telefonie provider uit Rotterdam, Nederland. Wat eerst leek op een simpele crush, groeide uit tot een langdurige vruchtbare samenwerking met respect, Lees meer...

Waarschuwing voor fraude

Het gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Wangiri fraude !  

VoIP: beter, sneller én goedkoper. Waarop wacht u?

Met VoIP, oftewel Voice Over IP, belt u niet langer via de klassieke telefoonlijn, maar via een internetverbinding. Maar belangrijker: het komt veel goedkoper uit én de kwaliteit van het gesprek is beduidend beter.

Drones bij noodgevallen? Niet nodig dankzij onze vliegensvlugge monteurs

Het noodnummer 112 experimenteert volop met drones voor eerste hulp en noodgevallen. De eerste tests zijn al achter de rug. Belcentrale heeft nog geen onbemande vliegtuigjes in de lucht, maar heeft wel een aantal middelen om noodgevallen de baas te kunnen zijn.

In de spotlight van Belcentrale: Dierenspeciaalzaak Smolenaers

Belcentrale is trots op zijn diversiteit aan klanten. Graag stellen we één van onze klanten aan u voor. Deze week: Dierenspeciaalzaak Smolenaers.