Belcentrale blogt.

Belcentrale blogt.

In de spotlight van Belcentrale: Dierenspeciaalzaak Smolenaers

Belcentrale is trots op zijn diversiteit aan klanten. Graag stellen we één van onze klanten aan u voor. Deze week: Dierenspeciaalzaak Smolenaers.

Cubanen krijgen wifi van internetgigant Google

Volgens de Amerikaanse president Barack Obama wil internetgigant Google wifi- en breedbandverbindingen, zoals ook Belcentrale beheert, uitrollen op het communistische eiland Cuba.

Veilig telefoneren gegarandeerd via Belcentrale

Terwijl Apple weigert om mee te werken met de FBI om iPhones te kraken na een bloedbad in de VS, vindt Microsoft-oprichter Bill Gates dat techbedrijven gedwongen moeten kunnen worden om mee te werken. Gelukkig garandeert Belcentrale wel uw veiligheid en privacy.

Jet Airways komt naar schiphol en neemt belcentrale

Belcentrale verzorgt telefonie voor Jet Airways op Schiphol

De Indiase luchtvaartmaatschappij Jet Airways komt 27 maart naar Schiphol en koos Belcentrale voor haar telefonie. De komst van de luchtvaartmaatschappij zorgt voor nog meer diversiteit in het klantenbestand van de telecomaanbieder.

Belcentrale, meer dan een telefoon provider!

Het staat al langere tijd vast dat Belcentrale zeer betrokken is bij haar klanten. Er wordt altijd gedacht in oplossingen. Problemen bestaan niet, er zijn enkel uitdagingen! De klant verwacht in eerste instantie een oplossing voor zijn telefoonsituatie. Belcentrale gaat hierin nog een stap verder door samen met de klant te bespreken waar de bedrijfsprocessen…

Lees meer ›

Belcentrale door de jaren heen

Zoals elk bedrijf zijn geschiedenis heeft, begint die van Belcentrale met nul klanten in 2006. Nu bijna zo een tien jaar verder is het leuk om even terug te blikken naar de geschiedenis. Waar komt Belcentrale vandaan en welke zaken hebben een belangrijke rol gespeeld om uiteindelijk hetgeen te leveren waar onze klanten momenteel niet…

Lees meer ›

Belcentrale waakt over uw veiligheid

Het is nooit een prettig onderwerp om over te praten, veiligheid. Echter wel enorm belangrijk. Nederland is jaarlijks 8,8 miljard euro kwijt aan cybercriminaliteit. Momenteel gebeurt alles zowat online en is het voor bedrijven een must om mee te gaan met bepaalde veiligheidsontwikkelingen. Denk hierbij aan antivirussen en updates van hard- en software. Een bedrijf…

Lees meer ›

Beter relatiemanagement door geïntegreerde communicatie!

Wanneer je de eerstvolgende keer om je heen kijkt in een café, bar of elders waar veel wordt gewerkt op laptops, moet je maar eens opletten hoeveel communicatiemiddelen er worden gebruikt. Is het niet telefonisch, dan is het via de e-mail. Is het niet via de e-mail? Dan is het via social media. Ook niet…

Lees meer ›

In de spotlight van Belcentrale: Promeetec

Belcentrale is trots op zijn diversiteit aan klanten. Graag stellen we één van onze klanten aan u voor. Deze week: Promeetec.