Dierenziekenhuis Caressa

‘Caressa dierenziekenhuizen: 24/7 diergeneeskundige zorg, mede dankzij VoIP van Belcentrale.’

We spreken met Ischa Swartz, eigenaar van Caressa Dierenziekenhuizen.

Ischa, kan je kort wat vertellen over Caressa Dieren ziekenhuizen?

Bij Caressa Dierenziekenhuizen richten we ons volledig op de diergeneeskundige zorg voor gezelschapsdieren. De beste zorg voor uw gezelschapsdier. We hebben nu 10 vestigingen in de Randstad en het midden van het land. Binnenkort openen we een nieuw dierenziekenhuis in Zwanenburg.

Centraal staan onze dierenziekenhuizen. In deze grote centra hebben wij alle benodigde apparatuur staan. Ieder dierenziekenhuis heeft een opname voor honden, katten en andere gezelschapsdieren waar wij 24/7 intensive care kunnen bieden en daarnaast kunnen dieren hier 24 uur per dag, 7 dagen per week voor spoedgevallen terecht.

Daarnaast hebben wij ook onze dierenklinieken. Op deze vestigingen hebben wij ook alle apparatuur staan. Het verschil is alleen dat we voor spoedzorg buiten openingstijden naar onze dierenziekenhuizen verwijzen. We pakken dingen anders aan dan de meeste dierenartspraktijken. We kiezen voor een moderne, servicegerichte benadering. Zo hebben we hele ruime openingstijden, we besteden veel aandacht aan het contact met de klant, ook via social media. We investeren heel veel tijd en middelen in zowel onze apparatuur als het belangrijkste binnen onze hele organisatie; de permanente ontwikkeling van onze dierenartsen en -assistenten.

Dat klinkt alsof jullie dus ook vol inzetten op goede service en bereikbaarheid. Kan je uitleggen hoe jullie daarbij gebruik maken van VoIP van Belcentrale?

Jazeker. Kijk, mail en social media zijn natuurlijk alom vertegenwoordigd tegenwoordig, maar in geval van nood gaan mensen toch altijd nog bellen. Een van de voordelen van een VoIP-centrale is dat je deze heel praktisch kunt instellen. Dus welke telefoon er overgaat op welk moment. En wat er met inkomende gesprekken gebeurt als er buiten reguliere openingstijden wordt gebeld. Bij een VoIP-centrale kan je dat allemaal bepalen. Of de telefoon dan naar een mobiel nummer van iemand die dienst heeft, wordt doorgeschakeld of dat de beller bijvoorbeeld een voicemail te horen krijgt. Zulke doorschakelingen worden trouwens altijd door iemand van Belcentrale in onze centrale geprogrammeerd, dat geven we alleen maar door.

Waarom hebben jullie gekozen voor Belcentrale?

‘Omdat wij op het moment dat wij overstapten veel problemen hadden met onze toenmalige VoIP leverancier. De bereikbaarheid was heel slecht.’

Caressa operatietafel

Hebben jullie soortgelijke problemen ook bij Belcentrale ondervonden? En hoe zijn die opgelost?

Tsja, we hebben ook wel problemen ondervonden toen we eenmaal bij Belcentrale zaten, helaas. Buiten onze reguliere openingstijden, op de momenten dat wij onze spoeddienst inschakelden, stonden de telefooninstellingen niet goed. Volgens mij gebeurde dit in een periode dat Belcentrale hard groeide. Gelukkig is dit allemaal goed opgelost. De laatste tijd gaat het gewoon allemaal goed. De service van Belcentrale lijkt weer op het oude niveau te liggen.

Caressa dieren ziekenhuis telefonie

Wat zijn de voordelen die jullie van VoIP hebben ondervonden?

We hoeven niet meer te investeren in een eigen telefooncentrale. Dat is een groot voordeel, ook financieel natuurlijk. Verder is het openen van een nieuwe vestiging een stuk makkelijker geworden. De service die Belcentrale dan biedt, bij het aanvragen van nieuwe nummers, het programmeren van de telefoons en de installatie is altijd goed.

Zie je nog mogelijkheden voor Belcentrale om haar service te verbeteren?

Op dit moment niet. Een goed aanspreekpunt is belangrijk (dat loopt nu goed) en een goede interne communicatie zijn essentieel.

Accountmanager David gaat hier nog wat verder op in.

Het klopt inderdaad wat Ischa zegt. Er was een periode dat we zo hard groeiden, dat we wat achter de feiten aanliepen. We hebben naar aanleiding van de opmerkingen van Ischa onze interne processen beter gestroomlijnd. Nu hebben we dat weer goed op de rit. Als er iets aangepast moet worden in de telefooncentrale voor Caressa, nemen ze altijd rechtstreeks contact op met een ‘dedicated’ contactpersoon. Deze zorgt ervoor dat de aanpassingen op het juiste moment gedaan worden.

En als er iets niet goed dreigt te gaan, mag Ischa me gewoon op m’n mobiel bellen. En ja, ook ’s avond of in het weekend. Hard werken aan een goede service en vertrouwen. Daar ben ik trouwens niet de enige in bij Belcentrale, dat vinden we allemaal vanzelfsprekend.

Lees wat onze klanten van onze diensten vinden:

Dierenziekenhuis Caressa

‘Na afwegen van een aantal concurrenten kwam Belcentrale als beste uit de bus.’

Caressa dieren­ziekenhuizen
Juizz

‘We waren op zoek naar een no-nonsense partner om de telefonie van al onze winkels in onder te brengen. Belcentrale voldoet perfect aan onze vraag.’

JUIZZ
Jet Airways

‘Omdat wij op korte termijn ons kantoor in Amsterdam moesten openen hadden wij een partij nodig die snel de telefoondiensten kon leveren. Belcentrale heeft dit binnen 2 weken allemaal voor ons in orde gemaakt.’

Jet Airways

Interesse in onze diensten?

Neem contact met ons op als u een vraag heeft over een van onze producten of wanneer u direct een bestelling wilt plaatsen.