Niet 100% tevreden?

Niet 100% tevreden?

Bij Belcentrale streven we naar 100% klanttevredenheid. Dus als er iets niet in orde is met onze dienstverlening lossen we dat heel graag samen met u op.

Heeft u een klacht?

Zo meldt u uw klacht

Net als u willen we uw klacht het liefst zo goed mogelijk oplossen. Wij hebben hiervoor zoveel mogelijk achtergrondinformatie nodig. Zo kunnen we zo snel mogelijk contact met u opnemen met een oplossing of een passend voorstel. We streven ernaar om binnen 7 werkdagen op uw klacht te reageren. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:

Online formulier

Vult u het klachtenformulier zo uitgebreid mogelijk in. Maak hierbij ook gelegenheid van de mogelijkheid om bestanden te uploaden. Wij kunnen uw case op deze manier zo goed mogelijk voorbereiden alvorens contact met u op te nemen.

Schriftelijk

Maakt u liever geen gebruik van het online klachtenformulier, dan kunt u ook de hieronder gevraagde informatie per post aan ons opsturen. Zorgt u er wel voor dat u zoveel mogelijk contactgegevens en aanvullende documenten toevoegt. Ons adres is: Belcentrale Westblaak 142 3012 KM Rotterdam

Klachtenformulier

Waar kunnen wij u mee helpen?

Heeft u problemen met uw toestellen, verbinding, facturatie of heeft u een andere vraag? Vul dan het het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Dank u voor het insturen van uw klachtenformulier. We nemen uw klacht zeer serieus en zullen naar aanleiding van de door u verstrekte informatie zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Belcentrale

PS Wist u dat u ook bij ons langs kunt komen? Elke donderdag van 9 tot 12 uur is er inloopochtend bij Belcentrale. De koffie staat voor u klaar op Westblaak 142 in Rotterdam (7e verdieping).

Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.