Andere wensen

Klantenservice

Het klantenservice team van Belcentrale staat vijf dagen per week klaar voor al jouw vragen.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op en wij zorgen dat je naar wens wordt geholpen!

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op en wij zorgen dat je naar wens wordt geholpen!

Administratie

Ik ben particulier, kan ik ook bij Belcentrale diensten afnemen?

Helaas, Belcentrale is een zakelijke provider, wij leveren niet aan particulieren.

Ik heb nog andere diensten zoals alarm/fax/pin. Blijven deze ook werken?

Uiteraard. Alle diensten zullen blijven werken.

Je kunt de overige diensten ook digitaliseren, dit levert daarnaast nog eens geld op voor jou. Neem hiervoor contact op met onze adviseurs.

Factuur en betalingen

Ik wil graag automatisch betalen, kan dat ook bij Belcentrale?

Uiteraard is het mogelijk om automatisch te betalen. Neem contact met ons op voor een machtingsformulier.

Normaal heb ik een langer betaaltermijn, is dat ook mogelijk bij Belcentrale?

Dit is uiteraard ook mogelijk bij Belcentrale. Neem contact met ons op en het wordt geregeld!

Support

Hoe kan het dat mijn softphone niet werkt?

Waarschijnlijk wordt het programma geblokkeerd door jouw firewall of virusscanner, waardoor de registratie van jouw account mislukt.

Open de volgende poorten van jouw firewall:

  • SIP: 5060 / tcp
  • SIP: 5060 / udp
  • RTP: 10000 - 20000 / udp

Wanneer je een virusscanner of een personal firewall op jouw computer hebt geïnstalleerd, zorg er dan voor dat het programma 'X-Lite' of andere software waarmee je wilt bellen niet wordt geblokkeerd.

Raadpleeg eventueel jouw systeembeheerder voor het wijzigen van de firewall instellingen.

De kwaliteit van mijn telefonie is niet goed, wat moet ik doen?

Als je problemen ervaart met de kwaliteit van jouw telefonie dan wordt dit doorgaans veroorzaakt door een probleem met de internetverbinding.

Heb je geen internetverbinding van Belcentrale, dan kan je contact opnemen met jouw internet provider. Heb je wel een internetverbinding van Belcentrale dan kan je direct contact met ons opnemen.

Een goede test is om het programma PingPlotter uit te voeren en een dag aan te laten staan op een computer die aangesloten is op uw VoIP netwerk. Hiermee kunt u uw Proxy server invullen zoals u deze van ons ontvangen heeft en zien of er storingen in uw internetverbinding voorkomen.

Waarom kan ik wel bellen maar niet gebeld worden?

Om te kunnen bellen over VoIP moeten er een aantal poorten op jouw firewall open staan. Dit is noodzakelijk omdat anders het VoIP verkeer wordt geblokkeerd. Om bij verbindings problemen er zeker van te zijn dat jouw firewall geen inkomende gesprekken blokkeert, kan je het beste even jouw firewall uitzetten.

Er zijn verschillende soorten firewalls, meestal worden deze onderverdeeld in de software matige firewalls en de hardware matige firewalls. Het is mogelijk dat je over beide beschikt.

Software firewall

De software matige firewall (personal firewall) is een programma dat op jouw pc is geïnstalleerd.

Hardware firewall

Een (WiFi)router beschikt meestal over een firewall, ook zijn er speciale hardware firewalls. Deze firewalls zijn op diverse manieren bereikbaar. Raadpleeg eventueel jouw systeembeheerder voor het wijzigen van jouw firewall.

Open de volgende poorten van jouw firewall:

  • SIP: 5060 / tcp
  • SIP: 5060 / udp
  • RTP: 10000 - 20000 / udp

Handleidingen

We willen graag dat je optimaal gebruik maakt van onze producten en diensten. Deze gebruikershandleidingen helpen je daarbij.

Meer hulp nodig?

Het Belcentrale team staat altijd voor je klaar. Bepaal zelf hoe je contact met ons op neemt.

Voicemail

E-mail

Stuur een e-mail naar de klantenservice. E-mail ons op:

support@belcentrale.nl

Centraal telefoonboek

Telefoon

Snelste optie

Tijdens onze openingstijden snel een medewerker aan de telefoon die al jouw vragen beantwoordt. Bel ons op:

088 333 4446

Internet

Social media

Tweet of Facebook ons jouw vraag. Ga naar:

Facebook of Twitter

Dashboard klantenservice

Doe het zelf via het control panel

Via het Belcentrale control panel heb je inzicht in je facturen en gegevens. Ook kun je zelf aanpassingen in je telefooncentrale doorvoeren. Regel het gemakkelijk zelf via het control panel!

Inloggen control panel

Interesse in onze diensten?

Neem contact met ons op als je een vraag hebt over een van onze producten of direct wilt bestellen.

Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken.

Update mijn browser nu

×