Bij Belcentrale streven we naar 100% klanttevredenheid. Dus als er iets niet in orde is met onze dienstverlening lossen we dat heel graag samen met u op.
Net als u willen we uw klacht het liefst zo goed mogelijk oplossen. Wij hebben hiervoor zoveel mogelijk achtergrondinformatie nodig. Zo kunnen we zo snel mogelijk contact met u opnemen met een oplossing of een passend voorstel. We streven ernaar om binnen 7 werkdagen op uw klacht te reageren. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:
Vult u het klachtenformulier zo uitgebreid mogelijk in. Wij kunnen uw case op deze manier zo goed mogelijk voorbereiden alvorens contact met u op te nemen.
Maakt u liever geen gebruik van het online klachtenformulier, dan kunt u ook de hieronder gevraagde informatie per post aan ons opsturen. Zorgt u er wel voor dat u zoveel mogelijk contactgegevens en aanvullende documenten toevoegt. Ons adres is: Belcentrale Westblaak 100, 3012KM, Rotterdam
Heeft u problemen met uw toestellen, verbinding, facturatie of heeft u een andere vraag? Vul dan het het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.