Niet 100% tevreden?

Niet 100% tevreden?

Bij Belcentrale streven we naar 100% klanttevredenheid. Dus als er iets niet in orde is met onze dienstverlening lossen we dat heel graag samen met u op.

Heeft u een klacht?

Zo meldt u uw klacht

Net als u willen we uw klacht het liefst zo goed mogelijk oplossen. Wij hebben hiervoor zoveel mogelijk achtergrondinformatie nodig. Zo kunnen we zo snel mogelijk contact met u opnemen met een oplossing of een passend voorstel. We streven ernaar om binnen 7 werkdagen op uw klacht te reageren. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons kenbaar maken:

Online formulier

Vult u het klachtenformulier zo uitgebreid mogelijk in. Wij kunnen uw case op deze manier zo goed mogelijk voorbereiden alvorens contact met u op te nemen.

Schriftelijk

Maakt u liever geen gebruik van het online klachtenformulier, dan kunt u ook de hieronder gevraagde informatie per post aan ons opsturen. Zorgt u er wel voor dat u zoveel mogelijk contactgegevens en aanvullende documenten toevoegt. Ons adres is: Belcentrale Westblaak 100, 3012KM, Rotterdam

Klachtenformulier

Waar kunnen wij u mee helpen?

Heeft u problemen met uw toestellen, verbinding, facturatie of heeft u een andere vraag? Vul dan het het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Dank u voor het insturen van uw klachtenformulier. We nemen uw klacht zeer serieus en zullen naar aanleiding van de door u verstrekte informatie zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Belcentrale

PS Wist u dat u ook bij ons langs kunt komen? Elke donderdag van 9 tot 12 uur is er inloopochtend bij Belcentrale. De koffie staat voor u klaar op Westblaak 100 in Rotterdam (7e verdieping).

Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.