misleiding

Misleiding

Op de telecommarkt wordt flink geconcurreerd. Concurrentie is natuurlijk mooi voor afnemers, maar helaas zijn er ook partijen die volledig doorschieten in hun handelen en klanten moedwillig misleiden.

Wij ontvangen regelmatig klachten over misleidende verkoopmethoden van andere telecomleveranciers. Er zijn klanten die onbewust overstappen naar een andere leverancier of zelfs geen toestemming hebben gegeven voor een overstap en toch van leverancier veranderen. Of er wordt een veel rooskleuriger aanbod gedaan dan er daadwerkelijk geleverd kan worden.

Weten of u nog goed zit?
Wij bellen u terug voor al uw vragen!

Uw bericht is succesvol verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Uw bericht kon niet verzonden worden. Probeer het later nog een keer.

Houd uw hoofd erbij

Belt u nu met Belcentrale Onbeperkt, dan belt u voor een ontzettend scherp tarief. Ook wanneer u nu nog gebruik maakt van traditionele telefonie en Belcentrale verzorgt de digitalisatie voor uw telefonie, dan heeft u een ‘offer you can’t refuse’ ontvangen, helemaal in vergelijking met wat er door de rest van de markt wordt gevraagd voor digitalisering van telefoonlijnen.

Een maand gratis?

Wees hiervan bewust, en wees op uw hoede als u een aanbieding ontvangt die (veel) goedkoper is. “Eerste maand gratis” klinkt heel goed, maar wat betaalt u aan installatie, toestellen, wat zijn de vaste kosten per maand?

Voorwaarden

Lees VOORAF de algemene voorwaarden van de nieuwe aanbieder door. Vraag om een duidelijke prijsopgave, die u met uw huidige contract kunt vergelijken. Kijk ook naar eenmalige kosten en het bedrag dat er na een eventuele aanbieding moet worden betaald.

Zakelijke overeenkomst

Bij een zakelijke overeenkomst is GEEN bedenktijd. In tegenstelling tot het consumentenrecht geldt er dus geen bedenktijd of herroepingsrecht van 14 dagen. Bent u tekenbevoegd en plaatst u uw handtekening onder een contract, dan is dat dus bindend.

Wegwijzer

Denkt u dat u bent misleid?

Neemt u in elk geval contact met ons op. Graag kijken we met u mee of we nog iets kunnen veranderen aan de situatie. Bel 088 333 444 6. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.30 en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Lees wat onze klanten van onze diensten vinden:

Dierenziekenhuis Caressa

‘Na afwegen van een aantal concurrenten kwam Belcentrale als beste uit de bus.’

Caressa dieren­ziekenhuizen
Juizz

‘We waren op zoek naar een no-nonsense partner om de telefonie van al onze winkels in onder te brengen. Belcentrale voldoet perfect aan onze vraag.’

JUIZZ
Jet Airways

‘Omdat wij op korte termijn ons kantoor in Amsterdam moesten openen hadden wij een partij nodig die snel de telefoondiensten kon leveren. Belcentrale heeft dit binnen 2 weken allemaal voor ons in orde gemaakt.’

Jet Airways

Interesse in onze diensten?

Neem contact met ons op als u een vraag heeft over een van onze producten of wanneer u direct een bestelling wilt plaatsen.