Hoe kunnen we u helpen?

In deze uitgebreide kennisbank vindt u uitleg over het gebruik van telefoons, zowel ‘op papier’ als in video-tutorials. We bieden hulp om zelf kleine storingen op te lossen en we geven informatie over administratieve handelingen die u zelf kunt verrichten.

Meest gelezen artikelen

Hoe gebruik ik mijn voicemail?

Voicemail instellen Wilt u de welkomstboodschap van uw voicemail instellen dan kunt u dat op de volgende manieren doen. Voicemail instellen via mijn.belcentrale.nl Als u inlogt op uw online control panel van Belcentrale, dan kunt u daar uw online telefooncentrale beheren. Klik vervolgens boven in het menu op “centrale” Kies dan uit de extensie lijst…

Lees meer ›

Ik krijg de melding “Registratie bij provider mislukt”

De registratie van uw draadloze toestel is van essentieel belang om gebruik te kunnen maken van uw telefonie.Heeft het toestel wel gewerkt en werkt deze plotseling niet meer voer dan de onderstaande stappen uit

Doorschakelingen

In deze handleiding leest u hoe u een inkomend gesprek kunt doorschakelen op uw mijn.belcentrale.nl Control Panel.

Ik ben 75+ en heb nog een lopend contract. Wat nu?

Personen van 75 jaar of ouder die een contract bij Belcentrale hebben lopen en hun bedrijf gaan opheffen, kunnen te allen tijde óók hun diensten opheffen. Wij zullen u hierbij niet aan een opzegtermijn houden. Hoe kan ik dan opheffen? Het beste kunt u een e-mail sturen aan info@belcentrale.nl met in het onderwerp de tekst:…

Lees meer ›

Waarom kan ik wel bellen maar niet gebeld worden?

Om te kunnen bellen over VoIP moeten er een aantal poorten op uw firewall open staan. Dit is noodzakelijk omdat anders het VoIP verkeer wordt geblokkeerd. Om er bij verbindingsproblemen zeker van te zijn dat de firewall geen inkomende gesprekken blokkeert, kunt u het beste tijdelijk de firewall uitzetten. Er zijn verschillende soorten firewalls, meestal…

Lees meer ›