Hoe kunnen we u helpen?

In deze uitgebreide kennisbank vindt u uitleg over het gebruik van telefoons, zowel ‘op papier’ als in video-tutorials. We bieden hulp om zelf kleine storingen op te lossen en we geven informatie over administratieve handelingen die u zelf kunt verrichten.

Meest gelezen artikelen

Waarom kan ik wel bellen maar niet gebeld worden?

Om te kunnen bellen over VoIP moeten er een aantal poorten op uw firewall open staan. Dit is noodzakelijk omdat anders het VoIP verkeer wordt geblokkeerd. Om er bij verbindingsproblemen zeker van te zijn dat de firewall geen inkomende gesprekken blokkeert, kunt u het beste tijdelijk de firewall uitzetten. Er zijn verschillende soorten firewalls, meestal…

Lees meer ›

Hoe gebruik ik mijn voicemail?

Uw voicemail nummer Uw voicemail nummer is afhankelijk van hoe uw centrale is ingesteld en kunt u bepalen met het volgende schema: *95900 Bij meerdere werkplekken en extensies bestaand uit 3 cijfers. bv 0031*001 *950900 Bij meerdere werkplekken en extensies bestaand uit 4 cijfers. bv 0031*0001 Voicemail instellen Wilt u de welkomstboodschap van uw voicemail instellen dan…

Lees meer ›

HandleidingBelcentrale handboek

Deze handleiding is aan u verstrekt om u bekend te maken met onze diensten en alle mogelijkheden hiervan. U vindt hier zowel de standaardprocedures als meer gedetailleerde functionaliteiten die u kunt toepassen op onze diensten.

Ik ben particulier, kan ik ook bij Belcentrale diensten afnemen?

Hierop hebben we een heel duidelijk antwoord: nee. Belcentrale is een zakelijke provider, dat houdt in dat we GEEN consumenten/particulieren bedienen. Van zakelijk naar particulier Bent u ooit als ondernemer klant geworden bij Belcentrale en is uw bedrijf, bijvoorbeeld in verband met pensionering niet meer actief. Dan bent u nu dus consument. Als u als…

Lees meer ›

De kwaliteit van mijn telefonie is niet goed, wat moet ik doen?

Als u problemen ervaart met de kwaliteit van uw telefonie dan wordt dit doorgaans veroorzaakt door een probleem met de internetverbinding. Heeft u geen internetverbinding van Belcentrale, dan kunt u contact opnemen met uw internetprovider. Heeft wel een internetverbinding van Belcentrale dan kunt u direct contact met ons opnemen. Een goede test is om het…

Lees meer ›

Contact