Servicecontract

Servicecontract

Knowledge Base » Administratie » Servicecontract

Bellen en gebeld worden, goed werkend internet; het is allemaal vanzelfsprekend. Totdat er storing is. Daarom biedt Belcentrale het Servicecontract. Snelle en professionele service op maat. U betaalt een vast bedrag per maand en er zijn geen eenmalige kosten. Ons servicecontract komt in twee varianten: Basic en Premium. Hieronder kunt u bekijken welk servicecontract het beste bij u past.

Basic Servicecontract

Met een Basic servicecontract kunt u storingen melden via een noodnummer. De storingen worden behandeld op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur. Daarnaast betaalt u geen voorrijkosten voor de monteur.

Met Servicecontract Basic kunt u:

  • Storingen melden via noodnummer
  • Storingen worden behandeld
    ma t/m vrij 9:00 tot 17:30
  • Gratis monteur
    ma t/m vrij 9:00 tot 17:30

Oplostijd bovengrondse storingen:

  • 80% binnen 10 kantooruren
  • 95% binnen 20 kantooruren
  • 99% binnen 40 kantooruren

Oplostijd ondergrondse storingen:

  • 80% binnen 1 werkdag
  • 85% binnen 2 werkdagen
  • 90% binnen 5 werkdagen
U betaalt: €9,95 per maand

Premium Servicecontract

Wilt u altijd optimaal bereikbaar zijn? Dan is het aan te bevelen om een Premium servicecontract af te sluiten. U heeft dezelfde voordelen als een Basic servicecontract maar er is meer. De storingen worden 7 dagen per week, 24 uur per dag behandeld. Daarnaast betaalt u bij het Premium servicecontract ook geen voorrijkosten voor de monteur.

Kijk hier voor meer informatie

U vraagt een Servicecontract aan via info@belcentrale.nl of natuurlijk via het ticketsysteem in Mijn Belcentrale.