Met een keuzemenu kunt u uw klanten nog beter van dienst zijn door ze in een interactief keuzemenu te laten kiezen voor bijvoorbeeld een bepaalde afdeling binnen uw onderneming. Op deze manier komen inkomende gesprekken op uw algemene nummer direct bij de juiste personen terecht, waardoor er minder hoeft te worden doorgeschakeld en de dienstverlening aanzienlijk verbeterd wordt.
De mogelijkheden binnen een keuzemenu zijn onbegrensd en zeer flexibel. U kunt bijvoorbeeld een optie in het hoofdmenu, het eerste keuzemenu dat mensen te horen krijgen, koppelen aan een nieuw submenu, en daar vervolgens ook weer een submenu aan koppelen. Daarnaast kunt u verschillende tijdsintervallen instellen, bijvoorbeeld één tijdens kantooruren, één buiten kantooruren, één voor het weekend en één voor de feestdagen. Aan iedere tijdsinterval kunt u verschillende boodschappen koppelen en vervolgens bepalen wat er in dat tijdsinterval moet gebeuren. Hieronder vindt u een greep uit de vele mogelijkheden als vervolgactie:
Omdat het instellen van een keuzemenu veel details met zich meebrengt, wordt uw keuzemenu altijd ingesteld door één van onze professionals. Uiteraard worden uw wensen precies zo verwerkt zoals u deze aan ons aanlevert.
Komt u er niet helemaal uit?U kunt ons bereiken op 088 333 4446 en support@belcentrale.nl.
Contact opnemen