Keuzemenu

Keuzemenu

Met een keuzemenu kunt u uw klanten nog beter van dienst zijn door ze in een interactief keuzemenu te laten kiezen voor bijvoorbeeld een bepaalde afdeling binnen uw onderneming. Op deze manier komen inkomende gesprekken op uw algemene nummer direct bij de juiste personen terecht, waardoor er minder hoeft te worden doorgeschakeld en de dienstverlening aanzienlijk verbeterd wordt.

De mogelijkheden binnen een keuzemenu zijn onbegrensd en zeer flexibel. U kunt bijvoorbeeld een optie in het hoofdmenu, het eerste keuzemenu dat mensen te horen krijgen, koppelen aan een nieuw submenu, en daar vervolgens ook weer een submenu aan koppelen. Daarnaast kunt u verschillende tijdsintervallen instellen, bijvoorbeeld één tijdens kantooruren, één buiten kantooruren, één voor het weekend en één voor de feestdagen. Aan iedere tijdsinterval kunt u verschillende boodschappen koppelen en vervolgens bepalen wat er in dat tijdsinterval moet gebeuren. Hieronder vindt u een greep uit de vele mogelijkheden als vervolgactie:

  • Het gesprek in een nieuwe context plaatsen
  • Het gesprek in een wachtrij plaatsen
  • Het gesprek naar een of meerdere extensies doorverbinden
  • Het gesprek naar een mobiele telefoon doorverbinden
  • Het gesprek door een voicemail laten beantwoorden
  • Het gesprek ophangen
  • Of een andere vervolgactie die voldoet aan uw wensen

Omdat het instellen van een keuzemenu veel details met zich meebrengt, wordt uw keuzemenu altijd ingesteld door één van onze professionals. Uiteraard worden uw wensen precies zo verwerkt zoals u deze aan ons aanlevert.