Wachtrij

Wachtrij

Wanneer u meerdere telefoongesprekken tegelijk verwacht en wilt voorkomen dat deze mensen voortijdig ophangen, is een wachtrij precies wat u nodig heeft om uw dienstverlening te verbeteren. Met een wachtrij kunt u inkomende oproepen gelijk aannemen door ze in de wachtrij te plaatsen. Wanneer er minstens één gesprek in de wachtrij staat, worden de telefoons van uw werknemers gebeld, uiteraard onder de voorwaarde dat zij niet reeds in gesprek zijn.

De mogelijkheden binnen een wachtrij zijn zeer uitgebreid, zodat deze precies naar uw wensen kan worden ingesteld. Zo kan er een welkomstbericht worden afgespeeld, kan de huidige positie binnen de wachtrij worden uitgesproken, en kan de wachtmuziek worden aangepast.
Daarnaast kunt u mensen in de wachtrij de keuze geven om op een toets te drukken, om vervolgens bijvoorbeeld naar een voicemailbox doorverbonden te worden. Of u kunt mensen automatisch naar een voicemail doorverbinden, wanneer er te veel mensen in de wachtrij staan of wanneer zij reeds te lang in de wachtrij staan.

Omdat het instellen van een wachtrij veel details met zich meebrengt, wordt uw wachtrij altijd ingesteld door één van onze professionals. Uiteraard worden uw wensen precies zo verwerkt zoals u ze aan ons aanlevert.

Zoeken

Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit?

U kunt ons bereiken op 088 333 4446 en support@belcentrale.nl.

Contact opnemen