Waarom is mijn eerste factuur zo hoog?

Waarom is mijn eerste factuur zo hoog?

Knowledge Base » Factuur en betalingen » Waarom is mijn eerste factuur zo hoog?

U bent een contract aangegaan voor een of meerdere diensten van Belcentrale. De accountmanager of technisch adviseur heeft met u hoogst waarschijnlijk een vaste prijs per maand afgesproken voor deze dienst(en). Hieronder leggen we uit, hoe het komt dat het bedrag op uw eerste factuur afwijkt van het overeengekomen vaste maandbedrag.

Ingangsdatum en eerste maand

Abonnementskosten betaalt u altijd een maand vooruit EN vanaf de datum dat uw Belcentrale Onbeperkt abonnement actief is. Daarna ontvangt u maandelijks een factuur voor de hele maand en eventuele gemaakte gesprekskosten voor bellen naar servicenummers en het buitenland.

Een voorbeeld:
Stel u belt per 11 november met Belcentrale Onbeperkt. Dan ontvangt u begin december een eerste factuur. Hierin zijn de volgende kosten opgenomen:
– 20 dagen abonnementskosten voor de maand november.
– de abonnementskosten voor de maand december
– EN eventuele op telefoonnummer gespecificeerde gesprekskosten voor bellen naar servicenummers en het buitenland over de periode 11 november t/ 30 november.

Eenmalige kosten

Ook zijn er in sommige gevallen eenmalige kosten die aan u worden doorberekend. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kosten voor de telefoons wanneer u voor een 1-jaarcontract heeft gekozen.  Hebben we extra werk verricht om Belcentrale Onbeperkt bij u aan te leggen, dan zijn deze kosten ook in deze factuur opgenomen en gespecificeerd.

Vragen

Heeft u ondanks bovenstaande uitleg toch nog vragen over uw eerste factuur van Belcentrale, dan horen we het graag. U kunt uw vraag stellen via het Control Panel via mail: info@belcentrale.nl of via de telefoon: 088 333 444 6 (kies voor optie 1).