Een VoIP centrale blijft toch uiteindelijk een telefooncentrale in de cloud. Totdat er een koppeling is met een computer, of meer specifiek bijvoorbeeld een CRM-database. We hebben het dan over ‘CTI’.
CTI staat voor Computer Telephone Integration en komt neer op de techniek die interactie mogelijk maakt tussen telefoon en computer, met als doel het verbeteren van efficiëntie voor de gebruikers. Wanneer de VoIP-centrale samenwerkt met een volledig klanten- of relatiebestand, wordt het echt interessant. Bij binnenkomende oproepen herkent het systeem direct de klant.
U ziet deze informatie op uw scherm, bovendien aangevuld met de hele historie van deze klant. Ook uitgaand levert dit heel veel voordelen en snelheid op. U kiest rechtstreeks de juiste contactpersoon uit uw relatiebeheersysteem en de centrale maakt meteen verbinding. Alle gesprekken worden gelogd in het systeem. Dat hoeft u dan dus niet meer zelf bij te houden.
Belcentrale biedt de mogelijkheid om middels de Unified API uw bestaande CRM-systeem koppelen aan uw VoIP-centrale. Onze supportafdeling zorgt ervoor dat uw VoIP centrale een Unified API koppeling toestaat. Uw CRM systeem moet deze koppeling ook toestaan. Zodra dit rond is belt u rechtstreeks vanuit uw CRM systeem.
Klikken en bellen, rechtsreeks vanuit het CRM systeem
De toepassing houdt alle gesprekken bij (datum, tijdstip, duur etc)
Optimaliseer sales performance en klantgerichtheid
Maak direct aantekeningen in het CRM tijdens het gesprek
Zowel voor outbound als inbound geschikt
Bij inkomende telefoontjes verschijnt een pop-up met klantgegevens
Neem contact met ons op als u een vraag heeft over een van onze producten of wanneer u direct een bestelling wilt plaatsen.